1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We raise a child."

"We raise a child."

Fordítás:Felnevelünk egy gyereket.

March 7, 2014

14 hozzászólás


GyrgyFnyes1

Gyereket nevelünk. De inkább a szó szerinti fodítást választottam, nehogy szivecskét veszítsek


gwandal

Ez se tul magyaros, de legalabbis a koznapi beszedben nehez lenne szituaciot talalni az ilyen szorendu hasznalatara


loori1

To raise =felébreszt Is


NorbertHer3

A felneveljük a gyereket mièrt nem jo?


KovJo

Mert "a child" = egy gyerek.


evairenpinter

"Gyereket nevelünk." - Ez egy tökéletes magyar mondat. - Tökéletes magyar mondat. - Nem mondjuk, milyen nemű, hány éves, mióta tart az a nevelödes ... "Felnevelünk egy gyereket." - Ebben már vállalás is van. -


n.k.zsuzsa

A raise kifejezetten felnevelést jelent, kicsiből naggyá/éretté/kifejletté nevelni embert, vagy állatot.


[törölt felhasználó]

    A megjeleníthető fordításoknál a "raise" felemel is. Mivel nem volt birtokos szerkezet, ezért nem azt írtam, hogy felnevelünk egy gyereket, hiszen a saját gyerekünket neveljük fel... Azt írtam "Felemelünk egy gyereket." Nem fogadja el. Valóban nem jó?


AnnaFarkas7

    Kiejtési gondom van: egyértelműen "ríz"-nek hallatszik a "rájz" (vagy max. "réjz") helyett a "raise"


oregkvinto

    csatlakozom Norberthez!


mlnrg

    mert a mondat szerint "egy" gyereket (a child) és nem "a" gyereket (the child)


nagyi60

    Ez nem igazság, a gyerek egyes számban van akkor miért kell elé még egyszer leírni "a"-t. Vagy nagyon magyarul gondolkozom?


gwandal

    Magyarul se:-) Ha magyarul egyes számban van a főnév, nem teszel elé határozatlan névelőt? Felnevelek gyereket?

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.