1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Herkesin ana babası var."

"Herkesin ana babası var."

Çeviri:Jeder hat Eltern.

February 28, 2017

10 Yorum


MelihKelfi

Ana babası ne abi, hangi köyün slang ını öğreniyoruz


Ecos288618

Jeder hat Familie işte


exol6104

Familie aile demek... ana baba dışında olan akrabalari da kapsiyor.


Sevin740757

Jeder hat Mutter und Vater olamaz mı?


mizinamo

O, "Herkesin anası ve babası var" için daha bir uygun çeviri değil mi?


exol6104

Evt ya aslinda tam cevirisi bu. (-_-)


muazzez104750

soru herkesin ailesi var olmali. herkesin annesi babasi var olunca fakli anlasiliyor


Sk190734

Herkesin ebeveyni var anlamında kullanılmış bu yüzden annesi babası anlamında kullanılmış


Ali660502

Birden almancayla ingilizceyi karıştırdım all ingilizcede tüm demek ya aller dedim yanlışlıkla :(:


kinte_kunta

"Jeder Mensch hat Eltern"

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.