1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to have answers, toda…

"I want to have answers, today."

Fordítás:Válaszokat akarok, ma.

March 7, 2014

13 hozzászólás


marhofferm

Ma válaszokat akarok


evairenpinter

"Ma válaszokat akarok kapni." - Megnéztem a "have" jelentéseit: a "birtokolni" mellett fogyaszt, eszik, iszik, s "kap", szerez ... jelentése is van. - Egyébként a feladat fordítása nem véletlenül hangzik így: "Válaszokat akarok, ma." - Ebben sürgetés mellett elvárás, kérlelhetrtlenség is van. Nem?


odorne.gyongyi

Segítene valaki abban,hogy miért kell ebben a mondatban a " to have " ? Kezdőként, - nem tudom. Köszönöm.


evairenpinter

A "want to" a jelentés alapja ...akar, kíván, ... szeretne ... sok jelentése lehet, az utána következő ige szerint.


gjudy

A "Ma válaszokat akarok" jó kellene, hogy legyen. Magyarosabb, mint az a verzió, amit a program megad (az inkább nyomatékosítást fejez ki - ma akarom a válaszokat és nem később)


barnak01

még nem fogadja a "Ma válaszokat akarok" jelentettem


Mriusz5

Válaszokat akarok, még ma. Szerintem ez még magyarosabb.


szultanpepa

én ma válaszokat akarok -ez se tetszik neki...


teca1105

"akarok válaszokat ma" mért nem jó?


PterErdsz

Ma válaszokat akarok kapni.


bardospince

I want answers today.


Gbor900252

Nehogy már ne fogadja el a válaszomat, mert a ma elé elfelejtetten vesszőt rakni. Ki ez?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.