"Who is responsible?"

Fordítás:Ki a felelős?

March 7, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


pctm

Az előző feladatban ez magyarul volt írva és angolra kellett fordítani. Ugyanezt írtam, de nem fogadta el, mert a végére nem tettem a "one" szót. Most mégis jó így?


Pola51

Hiányolom a felelős előtt a "the" névelőt. Miért nem kell ide?


Winnower

mert a responsible melléknév


Nexuska

Valamint elnéztél akkor!


Berend291775

"ki az illetékes" miért nem jó?


DraSzekr

Ezt a tanár szokta kérdezni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.