"What is your husband's profession?"

Fordítás:Mi a férjed foglalkozása?

March 7, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


SzilviaLile

"mi a foglalkozása a férjednek" ez miért nem fogadja el? mert nem megfelelő a szórend? De hát ugyanazt jelenti. No mindegy :)


DvidDsa

Nekem elfogadta :)


zica84

a hivatást miért nem fogadja el?


Gyongyike61

"a férjednek mi a foglalkozása" ez miért nem megfelelő?


Erzsi405612

Miert nem fogadja mar el mar jol irtam


Erzsi405612

Tovabb mennek miert nem jo a valaszom ??????????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.