1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They try the food."

"They try the food."

Çeviri:Onlar yemeği denerler.

March 7, 2014

25 Yorum


kablll

Yemeği denemekten kasıt tatmak mı yoksa pişirmek mi? Nimetle şaka olmaz : ))


CasperUserPRO

gel yeniden bi dene anlamında mesela gel pastayı yeniden dene belki seversin anlamında başarılı çalışmalar dilerim.


DRNDKY

Tryın denemek olduğunu bilirseniz hangi veya ne anlamda olduğu sizi ilgilendirmez ve bu programda cümleler rastgele seçiliyor yani cümlenin içeriği ile ilgili konuşmazsanız sevinirim ve bu cümlede açıkça yemeği yiyerek denedikleri söyleniyor yoksa DO yada MAKE kullanılırdı they try make food olurdu!☆DİKKAT☆


DoqusChan

Tamam niye kızıyosun ki


UmitKadaka

Try derken cay diyo gibi telaffuz dogru mu. Cok acayibime geldi


cercolamiastella

Çray gibi düşün. (Tabiki de r'yi yuvarlayarak telaffuz ediyorsun.)


Eren121445

Yemegi yediler kabul etmiyor


StellaMerlo

Sizin dediginiz cümle geçmiş zaman. "They ate the food."


BurakErdogan09

They try the food onlar yemeği denerler'i açıklıyor


arslantutuncu

"onlar yemeye çalışır"


incikin_

"They try to eat." (= Onlar yemeye çalışir) farklı bir yapı olurdu. Bunu infinitives & gerunds konusunda bulabilirsiniz.


YUSUFIIK1

Yemek diyorum olmuyor illa yemeği olacak


HalilCanse1

Yemek oluyor da yiyecek olmuyor mu yani


Velikaraki

try teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı denemek Bunu denemek istiyorum. - I'd like to try this. Bunu denemek istiyorum. - I'd like to try this on. {i} deneme Buz gibi suda yüzmeyi denemesi çılgınlıktı. - It was mad of him to try to swim in the icy water. Daha kibar olmayı denemelisin. - You should try to be more polite. {f} çalışmak (yapmaya) {f} gayret etmek Okulda daha fazla gayret etmek zorundayım. - I have to try harder at school. {f} yargılamak kalkışma girişmek girişim Şifrenizi geri alma girişiminiz başarılı değildir. Lütfen tekrar deneyin. - Your attempt to retrieve your password was not successful. Please try again. yağ eritmek yapmaya çalışmak Ben senin teklifini takdir ediyorum, ama bunu tek başıma yapmaya çalışmak istiyorum. - I appreciate your offer, but I'd like to try to do this on my own. Bunu tekrar yapmaya çalışmak için zamanımı harcamak istemiyorum. - I don't want to waste my time trying to do this again. yoklamak çalışmak Onu geri getirmeye çalışmak aptalca olur. - To try to bring it back would be foolish. Tom'un Rusça öğrenmeye çalışmakla ilgilendiğinden bile şüpheliyim. - I doubt that Tom is even interested in trying to learn Russian. uğraşmak Ona uğraşmak anlamsız. - It's nonsense to try that. Sonunda Tom'u odasını temizlemeye ikna etmek için uğraşmaktan vazgeçtim. - I finally stopped trying to persuade Tom to clean his room. sıkmak sinirlerini bozmak kızdırmak {f} dene İş için beni deneyin, lütfen. - Please try me for the job. Daha kibar olmayı denemelisin. - You should try to be more polite. teftiş etmek tetkik etmek tecrübe etmek tahkik etmek {f} yormak {i} çaba Tom Mary'ye ayak uydurmaya çabalamaktan vazgeçmeye karar verdi. - Tom decided to give up trying to keep up with Mary. Ben çok sosyal değilim, ama bir çaba sarfetmeye çalışıyorum. - I'm not very social, but I try to make an effort. {i} atış hakkı (ragbi) eritmek {f} teşebbüs etmek {f} sınamak (Tıp) Deneme, tecrübe {f} tatmak {f} taşırmak (sabır) {f} kalkışmak, girişmek {f} çalışmak, uğraşmak: They are trying to finish the project on time. Projeyi zamanında bitirmeye çalışıyorlar atış hakkı deneyimlemek deneme yapmak deney yapmak kalkmak yeltenmek deneeyim taşırmak


melisanur1

İllaha yemeği olacak onlar yemek denerler yazdım olmadı


StellaMerlo

"Yemek" ve "Yemeği" başka anlam taşır. Belirtme eki = * the * = " - i " eki var.


HulyaCakka

food=yiyecek meal=yemek tir okay?


Bilge660508

Onlar yemekleri tadarlar yazdim kabul etmedi :/


zizey

Rapor edin, doğru kabul edilmesi lazım.


StellaMerlo

Nasıl doğru kabul ediliyor? "Yemekler" ve "yemek" farklı değil mi?


mavikelebe6

Yemegi denemek pisirmek ya da tatmak. Hangisi icin yan anlam ikisi icinde degilse burada anlatilmak istenen nedir???


sabahattin122860

Onlar yemek dener niye olmadı?.?


eser.yukse

Abuk sabuk cümleler daha akılda kalıcı olduğu için böyle tuhaf cümleler kurulmuş.


GonulErgin

onlar yemeği denerler yazdım kabul etmedi.doğru cevap Onlar yemeği denerler MİŞ.Nasıl yani :)))))))))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.