"Pij!"

Tłumaczenie:Drink!

1 rok temu

6 komentarzy


SzalonaQas1

Zrobiłam odstęp przed przecinkiem nie zaliczyło :)

1 rok temu

JuliaSkali2

Oooo to pszykro mi

1 miesiąc temu

JuliaSkali2

Lubie Cię

1 miesiąc temu

JuliaSkali2

☺☺☺☺☺☺jest extra

1 miesiąc temu

Pawloo1

Czy czasownik "Drink" w tej formie nie oznacza tłumacząc na Polski "Pić"?

8 miesięcy temu

Lubikotyik

Tak bo w jakim kolwiek slowie na koncu dodasz "s" to wyjdzie w liczbie mnogiej a jak zwykle sie pisze to w liczbie pojedynczej mam nadzieje ze pomoglam☺

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.