1. Forum
  2. >
  3. Topic: Romanian
  4. >
  5. "Ăia nu sunt frații mei."

"Ăia nu sunt frații mei."

Translation:Those are not my brothers.

March 1, 2017

4 Comments


pablopublico

Can this also mean "those are not my siblings", as Spanish "mis hermanos" could also mean?


Edawzz

Only when al least one of them is a male


PopaAuraAn

In romana este o diferenta intre cuvantele acestea, aceea sau aia. Ce cuvant folosim pentru a traduce in engleza? Those pentru toate cuvintele?


Ashley917410

Cred că acestea = these, aceea = that și aia = those, dar nu sunt sigură

Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.