"I am fine, thank you."

Çeviri:İyiyim, teşekkür ederim.

4 yıl önce

22 Yorum


muratcetin60

I am fine,thank.You geldiysen sen olmazmı

3 yıl önce

gokobey

iyim, yazdığımda yanlış demesi ne kadar doğru?

2 yıl önce

21leonidas21

(i fine thank you) yazınca neden yalıştan sayılır acaba çokmu farklı oluyor böyle?

2 yıl önce

busra35699

Ben yaptım

2 yıl önce

Mehmettaha17

Sağır duymuyo

2 yıl önce

BayramKupe

İyiym diyorum anlamıyo

2 yıl önce

ALEKBER0

BEN İYİM TEŞEKÜRLER

1 yıl önce

Firatcann

iyiyim sağol yazdım kabul etmedi be :)!

1 yıl önce

SerdarMahi

Söylüyorum ama olmadi diyor. Yapabilen var mı?

1 yıl önce

AzraOdaba0

Doğru yapıyorum yanlış diyor?

1 yıl önce

busra999614

Harika

1 yıl önce

YaKi546026

Doğru söylüyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

HmaBerraGn

çok kolay

1 yıl önce

mhmmtknsnmz

PUBG

1 hafta önce

mhmmtknsnmz

PUBG

1 hafta önce

AteKaya

Ben iyıyim sen nasılsın olması gerekmiyor mu bu cümle ama iyiyim saol diye gösteriyor burada nasıl oluyor anlamadım

4 yıl önce

Onur944345

Ben iyiyim teşekkür ederim olacak

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.