1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I am fine, thank you."

"I am fine, thank you."

Çeviri:İyiyim, teşekkür ederim.

March 8, 2014

19 Yorum


SerdarMahi

Söylüyorum ama olmadi diyor. Yapabilen var mı?


Firatcann

iyiyim sağol yazdım kabul etmedi be :)!


Doga478376

thank you = ty kabul etmelisiniz, herkes bu kısaltmayı kullanıyor.


YahyaCaner

Yalnız i am fine thank you dedi bende iyiyim teşekkurler diyecektim ama teşekkürler yoktu teşekkür vardı yablış saydı


SHAFAG_MURADOVA

Teşekkürler'i Thanks diye tercüme ediyor teşekkür ederim'i ise thank you diye


Ela331388

Dogru yaptığımız halde neden yanlış sayılıyor anlamadım!!


Aytenaar

Yaaaa off elim birden değdi


betulukk

You yerine u yazınca kabul etmiyor.


betulukk

You yerine u yazınca kabul etmiyor


dilara305446

Kadının sondaki alkışına bayışdım yaa


Dnyl65

Doğru söylüyorum ama yanlış diyor


EfeDemr1

Kolay ama yanlış basınca iş işten geçiyor


RabiaCabas

Bende aynısını yazdım yanlış diyor yaa deli midir nedir


GnerKutluk

I am sorry thank you Diyor fine yazmak gerekiyor. Hatalı.


SeyranMiri

Doğru verdi bana

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.