Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My house has turned into a restaurant."

Çeviri:Evim restorana dönüştü.

0
4 yıl önce

6 Yorum


ZekiTunaCa

Restorana yerine restoranta dedim, cık dedi.

1
Cevap ver11 ay önce

cevatim

1- herkes gelip evimde yemek yiyor (sitem halinde serzenis) 2- tadilat yapip restoranta cevirdim her iki halde de bu kalibimi kullaniriz

0
Cevap ver14 yıl önce

nr_cakir

geçmişten bugüne devam eden,etkisi hala süren ... diye tanımlayabileceğimiz bir tense

0
Cevap ver2 yıl önce

144965

Into yerine to desek?

0
Cevap ver3 yıl önce

shuoki

"into" ya hiç gerek yok ki

0
Cevap ver3 yıl önce

unsalcibram

turn into=dönüşmek

9
Cevap ver3 yıl önce