"My house has turned into a restaurant."

Çeviri:Evim restorana dönüştü.

4 yıl önce

6 Yorum


ZekiTunaCa

Restorana yerine restoranta dedim, cık dedi.

1 yıl önce

cevatim

1- herkes gelip evimde yemek yiyor (sitem halinde serzenis) 2- tadilat yapip restoranta cevirdim her iki halde de bu kalibimi kullaniriz

4 yıl önce

nr_cakir

geçmişten bugüne devam eden,etkisi hala süren ... diye tanımlayabileceğimiz bir tense

2 yıl önce

144965

Into yerine to desek?

3 yıl önce

shuoki

"into" ya hiç gerek yok ki

3 yıl önce

unsalcibram

turn into=dönüşmek

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.