"Nu contează."

Traducere:It makes no difference.

acum 1 an

18 comentarii


RZClau

De ce nu se accepta si varianta "no matter"?

acum 1 an

IonutAlinB

La asta ma gandeam si eu...

acum 1 an

Andreea628509

De ce nu este si : " It doesn't matter " ?

cu 11 luni în urmă

dya97

Da, asta ma gandeam si eu. E mai corect asa

cu 5 luni în urmă

HoriaManase

De ce nu poate fii si:no conts

cu 9 luni în urmă

CatanaLidia

Does not matter. ?

cu 3 luni în urmă

Valyunderground

does not matter

cu 2 luni în urmă

Silviu2002

Does not matter- eu cand va spun ca sunteti niste idioti ramasi moderatori

acum 2 săptămâni

PetreDanie5

Doesn't matter

cu 2 zile în urmă

costy941095

wow !!! does not matter why not ?

cu 11 luni în urmă

DanielVisan

WHY never mind????????????????????????????

cu 11 luni în urmă

vladipop

asa am scris si eu.care-in gresala?

cu 9 luni în urmă

vladipop

eu am raspuns:it makes no differences.CARE ESTE GREASALA?

cu 9 luni în urmă

Deniki
Deniki

Differences este la plural. Acolo nu trebuia la plural

cu 2 luni în urmă

HoriaManase

Counts

cu 9 luni în urmă

vladipop

Cred ca toate variantele sunt bune.In alta ordine de idei eu nu stiu cum sa folosesc un lingot.As putea primi o explicatie?Sunt Vladipop.

cu 9 luni în urmă

Ellamai56
Ellamai56

Poți cumpăra din magazin zile/wk în care nu ai timp să completezi tema zilnică, echipezi bufnița..

cu 7 luni în urmă

OrletchiBo

De ce nu e "do not counts"

cu 9 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.