Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The children eat bread."

Çeviri:Çocuklar ekmek yer.

4 yıl önce

61 Yorum


FeeZOOM

Children s da olmaz cunku children kendi basina cogul

3 yıl önce

Rakhib3

4ğfpftmröppoôöo0ppoproö0opoöooöööö85p99l65ebftrr

4 ay önce

OrhanTurke

bişi de tartısmatın

11 ay önce

tolqas

Neden çocuk'u kabul etmedi

4 yıl önce

Zehra_Nur_Sarnl

Çünkü child=çocuk children=çocuklar demek

4 yıl önce

iremsultansahin

Cunku dogru cevap "COCUKLAR" olacakti

3 yıl önce

f12631263888

Child çocuk demek ama children çocuklar demek

3 yıl önce

halime188255

Ayrica cocuk duzensiz bir kelimedir o yuzden

1 yıl önce

HaticeKpra

Bence de kabul etmeli çoğul eki yok ki

1 yıl önce

Eyll81118

Hatice herkesin de söylediği gibi child =çocuk children= çocuklar çoğu kelimeler -s eki alıyor ama bazı kelimeler ise karışık olarak çoğul eki alıyor

2 ay önce

burakbekik2004

Sorular ilerledikce zorlaniyo

3 yıl önce

GulKar4

Ya yanlış yazmışım sona yrr diye

9 ay önce

makbuleNur3

İngilizce'de bazı düzensiz kelimeler vardır ve bu kelimeler yani çoğul ekleri gelmiyor mesela mans olmaz men olur childs olmaz children

9 ay önce

cellatokur

yer diyor neden eats olmuyor ki?

6 ay önce

Yasin668142

O cocuklar gibi düşünüyor insan

1 ay önce

Ali926163

O zaman childirens yazması gerekiyo

1 hafta önce

B.O.K

the children = children çoğul ama the ne iş

2 yıl önce

0.Efe_Mert.0
0.Efe_Mert.0

The gelmesinin sebebi ekmek yiyen çocuklardan bahsetmesidir.Eat bread olmasaydı The gelmez.

2 yıl önce

alinurettin38

child cocuk children cocuklar çünkü :)

2 yıl önce

SenaDemirt1

false

1 yıl önce

Lman321394

ekmeyi yazdim kabul etmedi

1 yıl önce

noana_

Çünkü ekmeyi değil ekmeği

3 hafta önce

noana_

Ve doğru cevap ''Çocuklar ekmek yer/yerler. '' olmalıydı

3 hafta önce

kempa79

başına neden the koyuluyor

1 yıl önce

SUDENAZ778839

bu ne yaaa

1 yıl önce

noana_

Eşittir soru.

3 hafta önce

RdvanTs

Tum sesler acik olsugu halde Ses alamiyorum sebebi nedir bilen varmi

3 yıl önce

noana_

Bazen oluyor öyle

3 hafta önce

sevvaleslk...

ÇOCUKLAR YERDE BÜYÜKLER YİYEMEZMİ BEN ÖYLE Bİ KURAL BİLMİYORUM

3 yıl önce

elifnazzz12

Yanlış anlamışsın büyükler yiyemez değil sadece bu cümlede çocuklardan bahsediyor

3 yıl önce

nidolitko

yes ı do

3 yıl önce

bengi665

Tuşa tıkla

3 yıl önce

ferhatkzl

o çocuklar ekmek yer yazdım ama olmadı ???

3 yıl önce

ezo_08

ÇOCUKLAR EKMEK YİYOR SANDIM,YAZDIM ÇOK ALAKASIZ BİR ŞEY ÇIKTI,'ÇOCUKLAR EKMEK YER'BU NE?ÇOK ALAKASIZ KELİMELER KURMUŞLAR(GEÇENLERDE ONÜME HE İS A BOOK YAZILI BİR ŞEY ÇIKTI,O KİTAP OKUYOR YAZDIM DOĞRU ÇIKTI SONRA SHE İS A WOMAN YAZISI ÇIKTI AZ DAHA BUNU YAZDIM :D)

2 yıl önce

acerii47

Elim yanlışlïkla konuşmaya deydi bende görmedim bi baktım doğru cevap

2 yıl önce

KUTAYANAM

kabul etmiyor

2 yıl önce

omrygtdmr

abi abaartmayin bir sey olmaz

2 yıl önce

_Ugur

çocuklar ekmeği yer dedim kabul etmedi sebep

2 yıl önce

Hilal582617

of yanlış yaptım fmsbfmsbd

1 yıl önce

Neslihanpe3

COK BASİT

1 yıl önce

ADA655988

s takısı koymamış ki

1 yıl önce

duygu673180

s takısı yokkii

1 yıl önce

yagmur205147

cocuklar olması icin s takısı gelmesi lazim degilmi

1 yıl önce

kerem595174

çocuklar olabilmesi için childrens yani s takısı gelmeli

9 ay önce

Burak218379

Child=çocuk Children=çacukLAR

7 ay önce

fatchem

Saçmalık

3 yıl önce

123nida

o salak deyenlere yuh diyorum islamiyette kötü laf bile denmemiştir dogrusu childrens olacaktı

3 yıl önce

zgnKksal1

Child=çocuk Children=çocuklar anlamına geliyor.

3 yıl önce

ahmet058

çocuk ekmek yer

3 yıl önce

SelinGulmen

children tek bir çocuk oluyor anlamı çocuklar değil yanı yanlışşşşşşşşş

2 yıl önce

Ayten152128

Tek cocuk olmuyor iste siz yanlis biliyorsunuz

8 ay önce

Kingdoki

s yi niye koymamışlar

2 yıl önce

gfhdj_fhdjsk

o cümlede ''S'' takısı var mı sizce...

2 yıl önce

KUTAYANAM

çocuk kabul etmiyor hem de childrer demiyor anlamadım

2 yıl önce

susomuyorum

read okur demek yemek değil

2 yıl önce

ercankose_76

normalde çocuk olması lazım şikayetim var

2 yıl önce

dTks5

Cocuk Ekmek yer olması lazım çocuklar derken s takısı alması lazım yanlış mıyım

2 yıl önce

serdar01xx

Bn yayaya şaşaşa dedim ne yapacak die kabul etti :D

3 yıl önce

123nida

saçma

3 yıl önce

delitim.

Ben de yanlış yapmışım

3 yıl önce

acerii47

Bende sustum kabul etti vallah

2 yıl önce