1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children eat bread."

"The children eat bread."

Çeviri:Çocuklar ekmek yer.

March 8, 2014

19 Yorum


FeeZOOM

Children s da olmaz cunku children kendi basina cogul


makbuleNur3

İngilizce'de bazı düzensiz kelimeler vardır ve bu kelimeler yani çoğul ekleri gelmiyor mesela mans olmaz men olur childs olmaz children


Ali660502

Teşekkür ederim


elxanmusayev5555

100 kişi ceveb yazmış 1 senin yazdın doru .hele şükür


derya969063

Ben yanlışlıkla çocuklar çocuklar yer dedim yaaaa off


Seyhan0

The neden koyuyoruz=nesne varlık ifade ettiği için kpyuypruz


SametSadkK

Doğru cevabı yazamam rağmen yanlış diyor


Ali660502

Ya children başka anlamlarda da çocuklar denebilir s takısı eklenerek . Niye böyle söyler misiniz? :)


Musa713785

neden ekmeği olmuyor


_.-.QUEEN.-._

•BREAD ➜EKMEK

•THE BREAD➜EKMEĞİ


yasin721126

Burda children neden çoğul


dnz_beyza

Çünkü: Child=Çocuk Children=Çocuklar

Aynı Man=Adam Men=Adamlar gibi


yasin721126

Haklısın sekteye düşmusüm:)


NucanNuarin

Of ya childreni tavuk sandım aslında çocukmuş


kvan576953

Sadece bir harfi eksik yaptım diye

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.