A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has an apple."

Fordítás:Van egy almája.

4 éve

15 hozzászólás


SzaboBalaz

Miért nem "has got"?

4 éve

RuszkaiBor

Ja

8 hónapja

BriJenni

"Neki van egy almája" én ezt írtam.. És jó! :)

3 éve

Dani106355

Igen,én is!

1 éve

BakuLaura

mért nem jó az hogy ő neki van egy almája (vagyis az ő mért nem jó ? )

4 éve

kuruc.aron

:) de jó sikertelen :(

3 éve

noobszajbot

Van egy almája.

3 éve

CsnyiNorbert

én ezt nem tudtam

3 éve

Csani2

Van egy almája A megoldás helytelen jó válasz:van egy almája

3 éve

qwerasada

"ő nála van egy alma" aszt irja nekem erre hogy "az „őnála” egybeíródik, máskülönben jó lenne" ezt nem értem.

2 éve

ZsoltNagy681132

Mert az őnála egybe írandó. Külön írva mást jelent.

2 éve

qwerasada

asfafds

2 éve

Gyuri222509

Gondolom a has az E/3 miatt van hmm

2 éve

cukorbabaX

Azt kell lefordítani amit kér, ez ilyen egyszerű! :)

2 éve

fecio01

dagat atila

10 hónapja