"She has an apple."

Fordítás:Van egy almája.

4 éve

19 hozzászólás


SzaboBalaz

Miért nem "has got"?

4 éve

RuszkaiBor

Ja

1 éve

BriJenni

"Neki van egy almája" én ezt írtam.. És jó! :)

4 éve

Dani106355

Igen,én is!

2 éve

SmeghiVend

En nem

3 hónapja

BakuLaura

mért nem jó az hogy ő neki van egy almája (vagyis az ő mért nem jó ? )

4 éve

David.pakozdi

Nekem is ez a bajom:D

4 éve

tekla2005

Nem tudom

3 éve

kuruc.aron

:) de jó sikertelen :(

4 éve

noobszajbot

Van egy almája.

4 éve

CsnyiNorbert

én ezt nem tudtam

3 éve

Csani2

Van egy almája A megoldás helytelen jó válasz:van egy almája

3 éve

qwerasada

"ő nála van egy alma" aszt irja nekem erre hogy "az „őnála” egybeíródik, máskülönben jó lenne" ezt nem értem.

3 éve

ZsoltNagy681132

Mert az őnála egybe írandó. Külön írva mást jelent.

3 éve

qwerasada

asfafds

3 éve

Gyuri222509

Gondolom a has az E/3 miatt van hmm

3 éve

cukorbabaX

Azt kell lefordítani amit kér, ez ilyen egyszerű! :)

3 éve

fecio01

dagat atila

1 éve

annamanna02

Van nála egy alma miért nem jó?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.