"O bir kız değil."

Çeviri:She is not a girl.

4 yıl önce

9 Yorum


MightyMonata

O(kız) bir kız değilse o ne oluyor :D

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yaşlı bir kadın olabilir mesela

4 yıl önce

MightyMonata

Mantıklı :D

4 yıl önce

idylmz

She is not a girl derken? Bence that is not a girl daha doğru bir çeviri

4 yıl önce

Kindman17

"it" de kullanılamaz mı? Şurada olduğu gibi:

  • Who are you?
  • It is me.
4 yıl önce

ipek1298

bir bebek olabilir

4 yıl önce

roccocan

iki sorum olacak. 1. Onun kız olmadığını söylerken "she" kullanilmasi dogrumu. 2. "İs" eki (veya takisi?) Nasil bir anlam katiyor. Yani He veya He's farki nedir. Tesekkur ederim

4 yıl önce

igo1

'she is a not girl' yazdım yanlış dedi neden açıklarmısınız

4 yıl önce

MightyMonata

a not dan sonra gelmeli çünkü isimden veya sıfattan önce gelmelidir

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.