1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mindenki ugyanazt gondolja."

"Mindenki ugyanazt gondolja."

Fordítás:Everyone thinks the same thing.

March 8, 2014

9 hozzászólás


Duffyka

Itt miért kell a same elé a névelő?


vasvariistvan

Egyszerűen csak így mondják.


oregkvinto

everybody same thinks.ezt írtam .ilyen egyszerű fordítási lehetőség nincs?


muszlimah

ez ertelmetlen ... olyan mintha az "osszekeverem a szavakat" helyett ''osszeszavakat a keverem" mondanam :)


GalvanTivadar

Mert angolul: alany, (everybody) állítmány (thinks) tárgy (the same)


eDKsEvqP

Ha azt írom hogy everyone thinks same thing az mér nem jó


Panni729515

a mindenki után miért van az ige egyes szám harmadik személyben?


Sotech1

Mert az 'everybody', 'everyone' az E/3, ahogy a magyarban is a 'mindenki'. Mindenki ugyanazt gondolja. (nem gondolják).


Katalin5246

MIÉRT VAN KÉTSZER IS SZÓ A MONDATBAN A " " MINDENKI UGYANAZT A GONDOLATOT GONDOLJA. " EZT NEM TUDOM LEFORDÍTANI HELEYESEN!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.