"Mindenki ugyanazt gondolja."

Fordítás:Everyone thinks the same thing.

4 éve

8 hozzászólás


Duffyka
Duffyka

Itt miért kell a same elé a névelő?

3 éve

vasvariistvan

Egyszerűen csak így mondják.

4 hónapja

oregkvinto

everybody same thinks.ezt írtam .ilyen egyszerű fordítási lehetőség nincs?

4 éve

muszlimah

ez ertelmetlen ... olyan mintha az "osszekeverem a szavakat" helyett ''osszeszavakat a keverem" mondanam :)

4 éve

GalvanTivadar
GalvanTivadar

Mert angolul: alany, (everybody) állítmány (thinks) tárgy (the same)

3 éve

Joshua0001

Az Everybody thinks the same one miért nem jó?

4 éve

muszlimah

mert az" Mindenki arra az egyre gondol " lenne

4 éve

szanyizoltan

Mondjuk azért,mert a "one" nem szerepel a felkínált szavak között?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.