1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "It is hard."

"It is hard."

Tłumaczenie:To jest trudne.

March 8, 2014

15 komentarzy


Jack.Elliot

Being Scottish and only learning Polish would we be able to use Ciezko in this example for something being hard as in difficult ?


Yola448704
  1. as hard as a rock (Iitteral meaning) - twardy jak skała
  2. hard (it is hard to understand, difficult) - jest trudny
  3. hard (emotional pain, painful thought) - jest ciężko

WarsawWill

Not that it bothers me particularly, but dangling participle alert. :)


swider24

Jest ciężko - czy nie można w ten sposób przetłumaczyć? Już zgłosiłem, ale ciekawy jestem innych opinii ;)


Irrmina52

Wg mnie też powinno się przetłumaczyć - Jest ciężko


PanDynia5PL

przecież jest podpowiedź


swider24

Wpisywałem ten komentarz 2 lata temu ;)


Yola448704

"Jest ciężko" jest już dawno zaliczane...


Slawek74

Wydaje mi się, że podstawowym tłumaczeniem tego zdania powinno być - "To jest trudne".


Oloffson

To jest trudne- zostało uznane :)


DamienThorn_

"It is hard." That's what she said ;).


alburd

A co z tłumaczeniem bez przenośni 'to jest TWARDE' ?


Pawe976143

To jest twarde_zalicza


Pawe976143

To jest ciężkie też zalicza

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.