1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are going to place the ch…

"We are going to place the cheese on top of the bread."

Fordítás:A sajtot a kenyérre fogjuk tenni.

March 8, 2014

18 hozzászólás


Harga

We are going to place the cheese on the top of the bread. - A sajtot a kenyérre fogjuk tenni. ???


samyge

Megfejtettem "A sajtot kenyér tetejére fogjuk helyezni". , Vagyis "sajtos szendvics lesz." magyarul. No de a Kelta lélek így nem beszél, hanem megadja módját a maga barokkos cirkalmas módján :-)


n.k.zsuzsa

A sajtot a kenyér tetejére fogjuk helyezni.
A megfejtés tökéletes.


vasvariistvan

A tetejével valóban.


DnesGyrgy

valóban ez a tökéletes magyar fordítás (el is fogadja), kár, hogy sem itt, sem pedig a feladatnál nem használja a "tetejére" kifejezést a magyar mondatban


GborRucz

amikor gyümölcsöt kellett a sajtra helyezni akkor nem így volt a megoldás. Direkt arra megy a játék hogy hibázzunk?


leslie1952

We are going to place the fruit on the top of the cheese. Nem látok különbséget.


jokutine

Fel fogjuk tenni a sajtot a kenyér tetejére miért nem jó?


Szakalp78

Feltesz: put up, rak, helyez: place. Gondolom ezert nem fogadta el.


jokutine

Tudtommal a tesz és helyez szinonimák. Egyébként a többi mondatban a place-t használta példának.


Szakalp78

Ez oke es igazad is van, de ez egy prg. Ne emberkent keress logikat. Mast jelent es kesz, ez van az adatbazisban. Egy elo ember nem kotekedne vele.


Bagyes

Tévedsz, mert a bagoly is a tenni-t használja, mint "jokutine" - én is ugyanazt írtam mint ő, és nekem sem fogadta el.


Viktoria592308

haho! ezt olvassa vmi hivatalos szemely? Igazabol ez memoria proba, mert meg kell jegyeznem azt a szofordulatot, amit beirtak ebbe a szerencsetlen rendszerbe es nem fogad el mast. Kicsit rugalmatlannak erzem. Az angolomat szeretnem javitani es nem a memoriamat! koszi


Harga

Nem hiszem, hogy a kedvedért átalakítanák. Akinek jó így, használhatja.


cartom70

Irgummburgum!!!!!!


narancs12

A kenyér tetejére sajtot fogunk tenni. Áthúzta,hogy fogunk,és nem fogadta el. Kezd elegem lenni belőle!!


narancs12

Nem normálisak!Már semmilyen szórendet(ugyanazt jelenti)nem fogadnak el!


laczko11

ez egy barom mondat volt, tök mindegy, hogy ki írta ide a megoldást, a nyakam tenném erre

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.