Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, adamla kadının arasında."

Çeviri:He is between the man and the woman.

4 yıl önce

34 Yorum


NesrinTC

o adamla kadının arasında .burada o derken hiçbir tanımlama yapılmamış.o erkek mi ? kadınmı ? cansız bir varlıklı bu nedenle ıt kullandım.he erkek için kullanılır bu daha önce de defalarca yapıldı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet bilmiyorsunuz. bu yüzden çeviri yazarken he she ya da it'den herhangi birini yazabilirsiniz ve hepsi kabul olur. şıklı sorularda ise sorunun üstünde kocaman yazdığı gibi bütün doğru cevapları seçmeniz gerekir!

4 yıl önce

SleymanDog

Katiliyorum TC NESRİN NUHOGLU

8 ay önce

baytar.ik

Kadının woman's değil miydi bir önceki testte oyle demiştiniz

3 hafta önce

emirowen

It is between the man with the woman

cümlede with kabul edilmemesinin sebebi nedir acaba?

2 yıl önce

DogukannnCelik

the koymayı unuttum diyede cümle yanlış sayılmaz ki yahu

2 yıl önce

KAMERNUR

among neden olmuyor altta oyle yazıyor nutfen birı acıklar mı

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

among ikiden fazla şeyin arasında, between iki şeyin arasında

3 yıl önce

BBAydin

Among kalabalık şeylerden bahsedildiginde kullanılır. Between iki şey arasında olunca kullanılır.

3 yıl önce

serapilgin97.

among=arasında demek ama az önceki soruya dikkat ederseniz orada "ben sizin aranızdayım" cümlesi ingilizcede şöyle söylenmiş:I am among you. Yani buradaki "arada olma" daha çok birilerinin arasına katılma anlamında kullanılıyor. ama between iki nesnenin arasında olmayı kast ediyor yani konum bildiriyor.

3 yıl önce

ZaferKyl

Gene bi.kadın girdi karı koca arasına :)

2 yıl önce

MuhsinFurkan1

Adamla kadının kısmını çevirirken with kullandım ve kabul etmedi. Bunun sebebi nedir acaba

2 yıl önce

hikilic

ben de merak ettim?

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Bazen ifadeler bir dilden diğerine sözcüğü sözcüğüne çevrilemiyor. Örneğin:

"between X and Y"
= "X ile Ynin arasında"

"He/she/it is between the man and the woman.
= "O, adamla kadının arasında."

10 ay önce

RojbinDeni

With birlikte anlamını taşıyor bu yüzden olabilir

9 ay önce

OyuncuDede

Soruyu buga soktum dogru yaptigim halde yanlis diyo

7 ay önce

bengziplier

Bende başlarda tek şık işaretlemeye alışık olduğum için tek işaretleyip anlamıyordum bazen neden yanlış dediğini ama birden fazla şık işaretleyebiliyorsunuz, adı üzerinde "bütün" diyor.

3 yıl önce

glntvE

İs ve the kullanmadım diya yanlış sayıyor NEDEN?

2 yıl önce

hikilic

çünkü belirli bir adam ve kadın olduğu için the lazım; https://www.duolingo.com/comment/1646458

burada "arasındadır." demek için yani bir fiil gerektiği için be-> yani am/is/are olmadan olmaz

10 ay önce

Kubilay239326

nası lthe eki geldi

1 yıl önce

hikilic

çünkü belirli bir adam ve kadın olduğu için ; https://www.duolingo.com/comment/1646458

10 ay önce

naorobick

Among un tam anlamları nelerdir? Ne amaçla kullanılır?

1 yıl önce

hikilic

comment/11745596 Arasında ama bir çok şeyin arasında olsaydı kullanılırdı.

10 ay önce

Ayla468964

He is between the man and the women yazdım doğru kabul etmiyor? ??

11 ay önce

hikilic

çünkü woman yazmamışsınız.

10 ay önce

Frat663067

She is between the man and the woman neresi yanlış

10 ay önce

SleymanDog

Duvalingo seni sevdim

8 ay önce

melisa959456

He between man and woman olur du bence

5 ay önce

ozler13

Aynisini yazdim kabul etmedi neden acaba ?

5 ay önce

EcemKaynar1

Bu "the" neden bu kadar önemli?

1 ay önce

aliuzun794398

Bence herkezin istediği gibi olsun

1 ay önce

sezinozkan

He is between the man with the woman. Yazdim neden kabul etmedi?

1 ay önce

hogir733

Arasinda dedigine gore is kullanmaya gerek var mi is gelince dir eki aldigini biliyorum?

2 hafta önce

memet515062

Nesne belli olmadı için it kullandım kabul etmedi nedenini merak ediyorum doğrusu

1 hafta önce