1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are not your pants."

"They are not your pants."

Çeviri:Onlar senin pantolonların değil.

March 8, 2014

22 Yorum


hsnyurgun

cansız bir nesne için its kulanılması gerekmiyormu :)

September 28, 2014

ErolAlteki

Its onların demek Dediğini yapmak için It's demen lazım

March 5, 2018

bela967627

Doğru

June 19, 2018

Kaankrcn35

They = onlar İts = onun

January 21, 2019

YaseminDin15

Evet

January 14, 2019

Selcen_Ozturk

nasıl yani. pantolondan değil sahibinden bahsediyor "your"

October 4, 2014

C0S4R

They için demek istemiştir tahminimce :)

November 11, 2014

ShanCeSs

pantalon yazmışım kabul etmedi alternatife eklermsnz

February 26, 2015

Huseyin_Erdogan

Cansz varliklar icin neden "They" kullandk?

January 23, 2015

ilayda68921

Cansiz varlik icin degil onlar kelimesi icin they kullandik. Your pants yerine its diyebilirdi cansiz birsey olan o.

September 1, 2017

Esra860276

pantalon troursers olacak

July 29, 2018

serhan130003

Your kelimesine bi sizin diyor bi senin diyor

September 15, 2018

SevalGktas

Pantolonlar senin değil

September 24, 2018

ykzPqb

Wow arkafaslar birinciyim ingilizcede ve simdi kanadadayim

October 6, 2018

Mhendis631186

Deli

June 11, 2019

Hazretisaban

Devrik cümle şeklinde cevap verdim yanlış sayıldı. Doğru sayılmalı.

September 16, 2019

suna110321

Doğru yazdım yanĺış diyor

October 5, 2019

AtakanAsla14

Senin diye bir kelime eklenmemiş

October 9, 2019

ysny545

Senin pantolonların onlar degil demek neden yanlış ki

November 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.