Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"They are not your pants."

Çeviri:Onlar senin pantolonların değil.

4 yıl önce

8 Yorum


hsnyurgun

cansız bir nesne için its kulanılması gerekmiyormu :)

3 yıl önce

ErolAlteki

Its onların demek Dediğini yapmak için It's demen lazım

5 ay önce

bela967627

Doğru

1 ay önce

ShanCeSs

pantalon yazmışım kabul etmedi alternatife eklermsnz

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Cansz varliklar icin neden "They" kullandk?

3 yıl önce

ilayda68921

Cansiz varlik icin degil onlar kelimesi icin they kullandik. Your pants yerine its diyebilirdi cansiz birsey olan o.

11 ay önce

YusufDemir17

pantalona pantolon yazdım diye yanlış dedi :D şaka gibi

1 yıl önce

Esra860276

pantalon troursers olacak

2 hafta önce