1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They are not your pants."

"They are not your pants."

Çeviri:Onlar senin pantolonların değil.

March 8, 2014

30 Yorum


hsnyurgun

cansız bir nesne için its kulanılması gerekmiyormu :)


ErolAltekin

Its onların demek Dediğini yapmak için It's demen lazım


Kaankrcn35

They = onlar İts = onun


Selcen_Ozturk

nasıl yani. pantolondan değil sahibinden bahsediyor "your"


C0S4R

They için demek istemiştir tahminimce :)


ShanCeSs

pantalon yazmışım kabul etmedi alternatife eklermsnz


Huseyin_Erdogan

Cansz varliklar icin neden "They" kullandk?


ilayda68921

Cansiz varlik icin degil onlar kelimesi icin they kullandik. Your pants yerine its diyebilirdi cansiz birsey olan o.


mtn135

3-4 tane pantolondan bahsederken nasıl diycez? pants pantolon ve pantolonlar için kullanılıyorsa onlar çok fazla pantolon mu yoksa tek pantolonmu nerden anlıyolar


Esra860276

pantalon troursers olacak


serhan130003

Your kelimesine bi sizin diyor bi senin diyor


sena653413

Çünkü you; hem siz ,hem sen, demek ya


SevalGktas

Pantolonlar senin değil


ykzPqb

Wow arkafaslar birinciyim ingilizcede ve simdi kanadadayim


Hazretisaban

Devrik cümle şeklinde cevap verdim yanlış sayıldı. Doğru sayılmalı.


suna110321

Doğru yazdım yanĺış diyor


Atakan80

Senin diye bir kelime eklenmemiş


ysny545

Senin pantolonların onlar degil demek neden yanlış ki


altayyy48

Your kelimesinin anlamı siz mi sen mi


Arzuzdemir19

Daha demin yaptığımda pants'i pantolon diye çevirdi şimdiyse pantolonlar diye çeviriyor


SmeyraACAR

Değil diye çevirledi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.