"They are not your pants."

Çeviri:Onlar senin pantolonların değil.

4 yıl önce

11 Yorum


hsnyurgun

cansız bir nesne için its kulanılması gerekmiyormu :)

4 yıl önce

ErolAlteki

Its onların demek Dediğini yapmak için It's demen lazım

7 ay önce

bela967627

Doğru

4 ay önce

ShanCeSs

pantalon yazmışım kabul etmedi alternatife eklermsnz

3 yıl önce

Huseyin_Erdogan

Cansz varliklar icin neden "They" kullandk?

3 yıl önce

ilayda68921

Cansiz varlik icin degil onlar kelimesi icin they kullandik. Your pants yerine its diyebilirdi cansiz birsey olan o.

1 yıl önce

YusufDemir17

pantalona pantolon yazdım diye yanlış dedi :D şaka gibi

1 yıl önce

Esra860276

pantalon troursers olacak

2 ay önce

serhan130003

Your kelimesine bi sizin diyor bi senin diyor

1 ay önce

SevalGktas

Pantolonlar senin değil

4 hafta önce

ykzPqb

Wow arkafaslar birinciyim ingilizcede ve simdi kanadadayim

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.