1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğün çorba ve şarap içerir."

"Öğün çorba ve şarap içerir."

Çeviri:The meal includes soup and wine.

March 8, 2014

35 Yorum


fatihyldz1

Contains başka durumlar için mi kullanılıyor


Selcen_Ozturk

evet mesela çorbanın içeriği için kullanılabilirdi.


AliFuatKUZ

çorbanın içeriği ile öğünün içeriği arasındaki farkı anlayamadım.


maintainer

Contains = bir şeyin yapısındaki içeriği İncludes= kapsamak içermek gibi Partide içki var = the party includes alcohol Suda iki hidrojen var= The water contains two hidrogen


Ali495806

Açıklama nokta atışı


berkave

"The meal includes wine and soup." yazdım, ve sadece bira ile şarap sözcüklerinin yerini karıştırdığım için cevabım yanlış sayıldı. Biraz saçma değil mi?


Partone2

Bende öyle yazdım aslinda kabul etmeli bu kadar kalıba bağlı kalınmamalı.


M.ayonez

Soup bira değil çorbadır.


bayan_duolingo

DİYOR Kİ YERİNİ TERS YAZDIM YANİ ÇORBA İLE ŞARAP DEĞİL ŞARAP İLE ÇORBA YAZDIM...


Motasiim

Bu yazıyı nasıl yazdın bayan_ingilizce hanım gerçekten merak ettim.


sema266108

Banada aynısi oldu


Sena797

Evet bende öyle yazdım


yedincifirat

ben meal contains soup and wine. dedim ama yanlış dedi..contains nerelerde kullanılır ki daha çok?


AysunTangu

meal kelimesindeki har yanlisindan kabul etmiyor


ycltrm

Gözlemim tek harf hatasını (eğer bir imla hatası gibi durmuyorsa) kabul ediyor ama 2 harf hatası varsa yanlış sayıyor.


ZehraTutku

Çorba ve şarap içerir ile şarap ve çorba içerir aynı şey neden yanlış kabul etti


horolololo

Sırf çorba ve şarap kelimelerinin yerlerini değiştirdim diye yanlış sayılıyor


ElifdilemY

Sorum yanlış◖⚆ᴥ⚆◗


Selimnal8

Düşük cümle kullanılmış öğün sanki isim olarak kullanilmis


Onur_Yuruk

Öğün şarap ve çorba içerir yazdım ne farkeder yani


[aktif olmayan kullanıcı]

    The meal includes wine and soup dedim kabul etmedi


Burak939308

    Ya varya doğru yaptim yanlis verdi


nunu890546

    Neden 1 can kaldikda yaniyoruz


ErmanDemir6

    Contains doğru olmalıydı.


ATABERKKARA

    Consider olur mu? Cevap verebilir misiniz?


iltimasinci1

    Acaba neden "The includes meal soup and wine" olamaz


ykZeynepSn2

    Lanet and ile wine yanlisikla yanlış ters koydum


TolgaSalam1

    Soup seslendirmesi biraz korkunç


emirbinali

    soup demesine hayran kaldım


dedeli83

    ❤❤❤❤❤❤ cocugu program


EcemNurClk

    "Soup" demesi çok korkutucu olmuş


bayan_duolingo

    Ne alaka korkunçlukla soup? İngilitereye veya Amerikaya gittiğinde bunun korkutucu olmadığını düşünmeni isterim.


aysegul63509

    Ya çorba ve şarabı şarap ve çorba yasak olmuyor çok gıcık edici

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.