1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Öğün çorba ve şarap içerir."

"Öğün çorba ve şarap içerir."

Çeviri:The meal includes soup and wine.

March 8, 2014

30 Yorum


fatihyldz1

Contains başka durumlar için mi kullanılıyor


Selcen_Ozturk

evet mesela çorbanın içeriği için kullanılabilirdi.


AliFuatKUZ

çorbanın içeriği ile öğünün içeriği arasındaki farkı anlayamadım.


maintainer

Contains = bir şeyin yapısındaki içeriği İncludes= kapsamak içermek gibi Partide içki var = the party includes alcohol Suda iki hidrojen var= The water contains two hidrogen


Ali495806

Açıklama nokta atışı


berkave

"The meal includes wine and soup." yazdım, ve sadece bira ile şarap sözcüklerinin yerini karıştırdığım için cevabım yanlış sayıldı. Biraz saçma değil mi?


Partone2

Bende öyle yazdım aslinda kabul etmeli bu kadar kalıba bağlı kalınmamalı.


Moraes48

Has niye kabul gormedi


StellaMerlo

Has=''Onda var, sahip olmuş'' anlamı taşır.


yedincifirat

ben meal contains soup and wine. dedim ama yanlış dedi..contains nerelerde kullanılır ki daha çok?


Nourneus

This meal contains soup and wine. Bunu kabul etmedi...


Heyman491765

bu öğün demiş olduğun için yanlış oluyor başka öğün başka birşey içierir manasına geliyor ancak burda genel bi anlam olduğu için the meal yapman lazımdı


AysunTangu

meal kelimesindeki har yanlisindan kabul etmiyor


yyusssuff

The kullanmak zorunda miyiz


Heyman491765

yes

bir mekana gittiğinde mekanın yemeğinden bahsettiğin için the koyman şart


e.alperdogan

cümlenin başına the getirmeden kabul ettiremiyoruz ve bu çok sıkıcı bir hal alıyor


Heyman491765

bir mekana gittiğinde mekanın yemeğinden bahsettiğin için the koyman şart


rystnblll

Meal is contains soup and wine neden kabul edilmedi


Heyman491765

Contains = bir şeyin yapısındaki içeriği İncludes= kapsamak içermek gibi Partide içki var = the party includes alcohol Suda iki hidrojen var= The water contains two hidrogen


Bahadr217810

"Soup and wine in the meal" neden olmadı?


252525ENESDEMIR

There are soup and wine in the meal. Böyle olmaz mı


ZehraTutku

Çorba ve şarap içerir ile şarap ve çorba içerir aynı şey neden yanlış kabul etti


horolololo

Sırf çorba ve şarap kelimelerinin yerlerini değiştirdim diye yanlış sayılıyor


lale666008

Includes Meal Soup And Wine yazdım farkı ne


Heyman491765

cümle yapısı bozuk" yemek çorbası ve şarap içerir " diye bir anlam çıkıyor senin cümlenden en azından bir google translate den baksanız buraya yazmadan


ElifdilemY

Sorum yanlış◖⚆ᴥ⚆◗


Selimnal8

Düşük cümle kullanılmış öğün sanki isim olarak kullanilmis

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.