Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jak nazywa się ten żółty obiekt?"

Tłumaczenie:What is the name of the yellow object?

4 lata temu

2 komentarze


wuzeq

"How this yellow object is called?" - czemu to jest niepoprawne?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ każdy język rządzi się swoimi prawami, tłumaczenie słowo w słowo zwykle nie działa i trzeba po prostu zapamiętać, że w angielskim do pytań tego typu używamy "what" a nie "how".

A poza tym zabrakło u Ciebie inwersji.

Można trochę skrócić odpowiedź i powiedzieć "What is that yellow object called?"

4 lata temu