"I feel a spider."

Tłumaczenie:Czuję pająka.

March 8, 2014

34 komentarze


RachelaDylik

Pewnie o jakimś pająku, który nie dba o higienę osobistą :P

March 2, 2015

S-A-B-I

Tak to jest jak zdania układają maszyny

May 21, 2014

Yola448704

Jeżeli chodzi o zmysły (wzrok, słuch, dotyk, węch, smak)
w języku angielskim używa się słowa "can":

I can see - widzę
I can hear - słyszę
I can feel - czuję (dotyk na skórze, na ciele, na sobie)
I can smell - czuję (wyczuwam zapach)
I can taste - czuję (smak)

Tłumaczenie "Czuję pająka" świadczy o nieznajomości języka polskiego.

I can feel the spider - Czuję na sobie pająka/ Czuję pająka na skórze/
Czuję, że po mnie chodzi pająk/ Czuję, że pająk po mnie chodzi

October 13, 2018

vxernhd

I feel === I can feel, znaczy dokładnie to samo, dokładnie ten sam kontekst. 'I can feel the spider ON ME' znaczy 'czuję pająka NA SOBIE' a nie 'I can feel a spider'....

February 24, 2019

malgosiek

Czuję pająka... ale co? Zapach, chodzenie, nogi?

September 6, 2014

JustynaMic9

Smell to jak coś czujemy zapachem a feel to jak czyjemy coś dotykiem "namacalnie" tak wiec forma jak najbardziej odpowiednia

August 21, 2015

Yola448704

to feel - czuć coś, wyczuwać dotyk czegoś
to smell - czuć coś , wyczuwać zapach czegoś

Pomijając to, że tak się w ogóle po polsku nie mówi, tłumaczenie
"Czuję pająka" nie jest wystarczające, bo nie mówi o sposobie w
jaki ten pająk jest "wyczuwany".

November 16, 2018

celusz

Zgadzam się z przedmówcą. Na początku zastanawiałam się czuje, ale co zapach pająka którego nie czujemy. Logiczne jest, że to sytuacja kiedy czujemy pająka na swoim ciele.

January 17, 2015

Yzalbe

"Zapach pająka" -idealny tytuł dla horroru klasy B.. a może nawet C ;p

June 19, 2016

TatOR-pl

Niektóre zdania to niestety katastrofa...

August 30, 2015

DariuszKoz6

Kolejne zdanie bez sensu

February 1, 2017

KubekNeo

Dziwne zdania, chociaż rozumiem bo układa je automat :)

February 8, 2016

KlaraLara10

Skąd wiesz że to automat

February 25, 2019

KlaraLara10

????????

February 25, 2019

Sara967194

Nwm kto wymyśla te zdania ale fajnie by było jakby były tutaj zdania które przydadzą sie komus w życiu

September 24, 2017

Szczepan905245

Jeśli czuje pająka to i mogę czuć powietrze lub rzeczy niewidzialne niczym peleryna z Harrego Pottera xD

December 14, 2017

Stoch7

bo wyczuwać to "sense"...

November 27, 2014

Emilytojaa

Kiedyś to zdanie sie nam przyda XD

September 7, 2017

Ircia355252

jak mozna czuc poajaka

October 14, 2017

sirDareck

Jak po Tobie chodzi to go czujesz .... a jeszcze jak to tarantula to na pewno poczujesz ;-)

September 2, 2018

MilenkaGle

Czuję pająka to przeciesz to samo co dotykam pająka......... Powinno zaliczyć.

January 18, 2019

Beniamin579952

Czuję na sobie pająka jest poprawnie

March 19, 2019

Chomiczek35

Jak można czuć pajaka? :0

May 5, 2019

Jarek684297

Do you consider that they include you or they have a different cultural models? I don't know Duolingo but the soup is the answer!

July 10, 2019

Jarek684297

Model xd

July 10, 2019

wiesmoso

Kto wymyśla takie zdania ? Do czego mi sie to przyda ? Kto jest fanem Człowieka Pajaka ? Z całym szacunkiem do twórców bardzo proszę o zdania, przydatne w życiu.

February 3, 2016

MoniKa395356

Czuje pająka?

February 9, 2017

Najka777

jak można czuć pająka? :D

March 21, 2017

lukkarpiuk

Dlaczego "wyczuwam pająka" jest niepoprawne ?

May 1, 2014

AdamMierzwa

Ale jak, nosem? :-) Pewnie chodzi o sytuację kiedy czujesz że łazi coś po tobie.

May 16, 2014

JULEK910

Nie rób zamieszania o takie błędy jak coś ci nie pasuje jak ci ocenią masz flagę,naćiśnij ją i zgłoś błąd a miejsce do komentarzów zostaw do ponocy

November 9, 2015

Scarf84

Zdanie jest poprawne i dobre jak kazde inne. Na nic zdadzą sie bezsensowne komentarze oceniajace sens wypowiedzi. Chodzi o zwykle czucie takie jak dotyk. Zapewniam ze im bardziej jest abstrakcyjne zdanie, tym lepiej sie je zapamietuje. Pozdrawiam.

October 5, 2016

vxernhd

Wyczuwam = I sense

February 24, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.