"You are our wives."

Fordítás:Ti vagytok a feleségeink.

March 8, 2014

14 hozzászólás


AntalGeza

you are = te vagy ill. ti vagytok

March 22, 2014

LaMaffia

Ennél itt az a bajom nekem hogy nagyon nem hallani mit mond. Olyan gyorsan hadarja hogy így életben nem hadarja el nekem senki.... Lassítottba persze lehet hallani de az meg nem tanulás.....

February 26, 2019

BalzsIndra

?

March 16, 2014

joye23

"wives" ez így helyes?

April 2, 2014

vanii_72

Igen. :)

April 22, 2014

villoplusi

Igen többes számban az "f" gyakran átalakul, mint pl. wolf, wolves

August 17, 2019, 3:13 PM

vaclavpacel

a tök kezdőknek infóba le kéne írni , hogy rendhagyó módon írjuk a tsz.-t

April 15, 2014

GabriellaF976872

Teljesen egyet értek, ha nem tanultam volna angolt én se tudtam volna. Eléggé el tudja venni a kedvét egy kezdőnek, ha ilyen miatt veszít el egy életet! Erre is figyelni kellene a szerkesztőknek!!!

July 9, 2014

johalasz46

Én ugyan nem figyelem, hogy hány "élet"-em van, csak tanulok, tanulgatok. De ott tartok, hogy már minden bosszantó dolgot bejelentek a duónak. Mert néha pl. azt sem fogadja el, amit ugyanúgy irok, ahogy kéri, illetve ahogyan a program irja...2-szer már email-ben visszaigazolt, hogy OK, de sokkal több hibája van a programnak ennél. Viszont a semminél jobb, ingyen van és rászorit a szorgalomra is...

January 4, 2017

pinterkor

Ez mi????

September 1, 2017

Albert161

Egy alkalmazás

December 21, 2017

B.F.11

Az asszonyaink vagytok miért nem jó?

December 9, 2018

KudelaIstv

Elég "életszerű" mondat. Nagy szükségünk lesz rá! :)

February 2, 2019

villoplusi

Ha wivesnek kell írni akkor a hangfelvétel rosszul mondja.

August 17, 2019, 3:12 PM
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.