"Youareourwives."

Fordítás:Ti vagytok a feleségeink.

4 éve

12 hozzászólás


BalzsIndra

?

4 éve

pinterkor

Ez mi????

1 éve

Albert161

Egy alkalmazás

10 hónapja

AntalGeza

you are = te vagy ill. ti vagytok

4 éve

joye23
joye23

"wives" ez így helyes?

4 éve

vanii_72

Igen. :)

4 éve

vaclavpacel

a tök kezdőknek infóba le kéne írni , hogy rendhagyó módon írjuk a tsz.-t

4 éve

GabriellaF976872

Teljesen egyet értek, ha nem tanultam volna angolt én se tudtam volna. Eléggé el tudja venni a kedvét egy kezdőnek, ha ilyen miatt veszít el egy életet! Erre is figyelni kellene a szerkesztőknek!!!

4 éve

johalasz46

Én ugyan nem figyelem, hogy hány "élet"-em van, csak tanulok, tanulgatok. De ott tartok, hogy már minden bosszantó dolgot bejelentek a duónak. Mert néha pl. azt sem fogadja el, amit ugyanúgy irok, ahogy kéri, illetve ahogyan a program irja...2-szer már email-ben visszaigazolt, hogy OK, de sokkal több hibája van a programnak ennél. Viszont a semminél jobb, ingyen van és rászorit a szorgalomra is...

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ha valaki kritikával él annak manipulálják az idejét még pedig úgy hogy a beírt szöveg később jelenik meg!!!

6 hónapja

vasvariistvan

Komolyan gondolod?

5 hónapja

eminens2

Szerintem a szerver "gyengélkedik" néha, a számítástechnikában ez nem egyedi jelenség. 2018.10.14.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.