"Der Junge geht zum Bruder."

Çeviri:Oğlan erkek kardeşe gidiyor.

March 3, 2017

6 Yorum


birbukalemun

Nach ile zum arasında ne fark var? İkisinde de anladığım kadarıyla bir yönelme söz konusu

March 3, 2017

mizinamo

İngilizce iyi anlarsanız, http://germanisapieceofcake.blogspot.de/2012/04/zu-and-nach.html okuyun lütfen.

March 11, 2017

birbukalemun

attığınız linke baktım çok teşekkür ederim :)

April 13, 2017

BaybarsCan

Oğlan, erkek kardeşine gidiyor. Daha doğru olmaz mı?

November 17, 2018

Sevinc224157

nasil bir ceviri bu SIKILDIM artik oglan erkek kardese gidiyor cok düsük bir cümle oglan erkek kardesine gidiyor olmali

December 7, 2018

U.Akkaya

Bazi yonelme.halinde zu kullansakta artikel kullanirken bu ornekte niye artikel yok

January 17, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.