"Yo tengo cuarenta años."

Traducción:Mi estas kvardek-jara.

March 3, 2017

7 comentarios


matias670467

Mi havas kvardek jara?

March 3, 2017

Gresillon.org

Mi havas kvardek jarojn. Mi aĝas kvardek.

March 8, 2017

EaterofPumkin

Por qué no, -mi estas kverdek jaraj-?

March 16, 2017

Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara. (singular, 1 persona)
Ili estas estas kvardek-jaraj. (plural, > 1 persona)

March 16, 2017

EaterofPumkin

10-4

March 16, 2017

CharitoRo123

Es el verbo tener, HAVI.Seria mi havas kvarjaroj. No se por que le pone, estas.

February 9, 2019

Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara. Mi estas kvardek-jara homo.

Mi havas kvardek jarojN. Mi havas aĝoN de kvardek jaroj.

Mi aĝas kvardek jarojN. Mi aĝas kvardek.

February 10, 2019
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.