1. Foro
  2. >
  3. Tema: Esperanto
  4. >
  5. "Yo tengo cuarenta años."

"Yo tengo cuarenta años."

Traducción:Mi estas kvardek-jara.

March 3, 2017

10 comentarios


EaterofPumkin

Por qué no, -mi estas kverdek jaraj-?


Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara. (singular, 1 persona)
Ili estas estas kvardek-jaraj. (plural, > 1 persona)


matias670467

Mi havas kvardek jara?


Gresillon.org

Mi havas kvardek jarojn. Mi aĝas kvardek.


Andres782674

tambien se puede usar agxo o son diferentes?


Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara = Mia aĝo estas kvardek jaroj = Mi havas kvardek jarojn. Mi aĝas kvardek.
"aĝi" significa que tienen una edad de ...


TorresGodHS

Cuántas formas de decir la edad hay en esperanto??


Gresillon.org

tu peux utiliser 3 verbes: esti, havi, aĝi.
esti: Mi estas 40-jara. Mia aĝo estas 40 jaroj.
havi: Mi havas 40 jarojn. Mi havas aĝon de 40 jaroj.
aĝi: Mi aĝas 40 jarojn.


TorresGodHS

Merci beaucoup!!

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.