"Yo tengo cuarenta años."

Traducción:Mi estas kvardek-jara.

March 3, 2017

12 comentarios
El debate ha sido cerrado.


EaterofPumkin

Por qué no, -mi estas kverdek jaraj-?


Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara. (singular, 1 persona)
Ili estas estas kvardek-jaraj. (plural, > 1 persona)


CharitoRo123

Es el verbo tener, HAVI.Seria mi havas kvarjaroj. No se por que le pone, estas.


Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara. Mi estas kvardek-jara homo.

Mi havas kvardek jarojN. Mi havas aĝoN de kvardek jaroj.

Mi aĝas kvardek jarojN. Mi aĝas kvardek.


TorresGodHS

Cuántas formas de decir la edad hay en esperanto??


Gresillon.org

tu peux utiliser 3 verbes: esti, havi, aĝi.
esti: Mi estas 40-jara. Mia aĝo estas 40 jaroj.
havi: Mi havas 40 jarojn. Mi havas aĝon de 40 jaroj.
aĝi: Mi aĝas 40 jarojn.


matias670467

Mi havas kvardek jara?


Gresillon.org

Mi havas kvardek jarojn. Mi aĝas kvardek.


Andres782674

tambien se puede usar agxo o son diferentes?


Gresillon.org

Mi estas kvardek-jara = Mia aĝo estas kvardek jaroj = Mi havas kvardek jarojn. Mi aĝas kvardek.
"aĝi" significa que tienen una edad de ...

Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.