"Yaz bitti."

Çeviri:Summer is over.

4 yıl önce

37 Yorum


sevdesuba

Gecmis zamanda fiile "-ed" getirerek kurdugumuz cumleye, neden present tensin yardimci fiili "-s" ekini getiriyoruz ki cumlede zaten fiil var

4 yıl önce

bretonica

aynı soruyu bende sormak istiyorum. summer finished dedim kabul etmedi. summer is over anlam bakımında yaz biter olmuyor mu ?

4 yıl önce

mstroublemaker

Bu bir kalip. Time is up vardir mesela. Zaman doldu zaman bitti anlaminda. Yine time is over da ayni. Bu bizim bazi usluplara benziyor. Anlam kaymasi gibi dusun. Yarin Ankara ya ucuyorum diyoruz mesela. Yarin ama simdiki zaman kipi?! Anlatabildim mi? Sorun yok ya?

3 yıl önce

Ersnbyrz

Yaz bitmiştir gibi algılarsanız sorun kalmıyor.Çünkü yaz şuan bitmiş de olabilir.Yaz bitmişti derken overed kullanabiliriz

6 ay önce

egeninefesi03

Game over oyun bitti demek. Game is over yazdığını hiç görmedim

3 yıl önce

Nezir_Dlm

Our game is over :D Oyunumuz bitti

How is the game over Oyun nasıl bitti

Summer is over Yaz bitti

The bread is over Ekmek bitti

Hand over El bitti

Şuana kadar el ve oyunda bi tek is yazilmadigini gordum baska turlu hep var ama neden acaba...

2 ay önce

sawashian
sawashian

Bütün bu sorulara neden biri cevap vermiyor???

3 yıl önce

emrekacar

Summer finished kabul etmedi, neden acaba?

3 yıl önce

soylugur

Zaman kavrami icin finish kullanilmaz. Summer is over veya time is up gibi...

3 yıl önce

RahenMivse

"The summer is finished" demiş olsaydın kabul ederdi.

3 yıl önce

MacitSerhat
MacitSerhat

Geçmiş zaman anlatılmadı neden soru soruyorlar

3 yıl önce

eelma
eelma

Aynen. Hiçbir yerde geçmiş zaman alıştırması yokken arada böyle tek tük çıkıyor nedense..

3 yıl önce

emigration_88

Neden is kullanıldı? Cümlede fiil var.

3 yıl önce

benimha

Summer is finished demis is neden ki

3 yıl önce

yok300465

Summer is end de olabilir neden kabul etmiyor

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Indeed, summer is over :‘(

3 yıl önce

Godzilla90

Summer ended olmaz mı ? Summer has ended oluyormuş o zaman summer is ended da olamaz mı? Yaz yeni bitmedi belki neden has kullanılmış ya da yeni bittiğini nereden anlayıp has kullanmış

3 yıl önce

ysfldml

Summer is over de olabikir

2 yıl önce

HamiTTech

Yine yaz bitti... :D

1 yıl önce

BURAKKOPMA

biri neden is geldiğini açıklayabilir mi?

8 ay önce

serhatalii

Burada neden '' is'' eki geldi?

4 ay önce

AzizOCAKLI

End the summer neden olmadi?

3 yıl önce

soylugur

End the summer degil end of the summer denir onun anlamida yazin sonu demek oluyor. Yani bitmis anlami vermez

3 yıl önce

Makistan1

Bence the summer olacak

2 yıl önce

CemreGnbr

“the summer is done" kalibindaki yanlislik nedir acaba?

2 yıl önce

tugce786200

do yapmak anlamına gelir bu yüzden mantıklı olmaz. gone deseydin kabul ederdi.

1 yıl önce

servetzcan1

Sanirim edilgen bir cümle oldugu icin "is finished" kullanilmis. Yani "bitirdi" degil, bitti, (bitirildi, tuketildi) anlaminda. I finished dersek bittim degil, bitirdim olur. I am finished ,ise 'bittim' olur._diye düşünüyorum..

2 yıl önce

esyavuz

summer has gone neden olmuyor

2 yıl önce

emreakpnar5

The summer is gone da kullanılabilir

2 yıl önce

AlpeKedi

arkadaşlar çok saçma summer finished dedim olmadı AAAAAAA!!!!!!!

1 yıl önce

Beyzanur510089

Summer over olmaz mı ya

1 yıl önce

GizemAlkan11

Yaz gitti anlamı taşımıyor mu bu şekilde?

1 yıl önce

GizemAkba1

Is eklemedim diye yanlış dedi

1 yıl önce

Kotasiz

the summer has finished... dedim kabul etmesi lazım. cümle içinde kullanılsaydı belki kabul etmeyebilirdi benim cümlemi. ama benim dediğimi de kabul etmeliydi.

2 ay önce

Nil705930

Neden summer is finish ' i kabul etmiyoki

2 ay önce

Kotasiz

sen çok geride kalmışsın ya. 'is' in yanına 'finish' fiili yazamazsın.

1 ay önce

EchoMagnon
EchoMagnon

lanet olsun.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.