"Kadın pilav yer."

Çeviri:The woman eats rice.

4 yıl önce

26 Yorum


godofwinners

woman eats rice yazdım neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

NisaNurCok3

Başına the eklememişsin

1 ay önce

frambuaztanesi

Women neden degil?

4 yıl önce

talip316

Women kadinlar woman kadin

4 yıl önce

nurdan619564

Neden she eat rice yi kabul etmiyo

2 yıl önce

MehmetA.Oc

Niye eats

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil şahıs olunca (o, kadın, adam vs), geniş zamanda fiil s takısı alır: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

Sinem94

A woman'ı neden kabul etti bir kadın demiyor ki kadın pilav yer diyor cevirisinde a woman'ı kabul etti??

3 yıl önce

olahama

Woman yerine neden ''the woman'' kullanmalıyım

1 yıl önce

hande.0502

Woman dediğinde herhangi bir kadından söz ediliyor fakat başına the gelince belli Bi kadından söz ediyor yani Bilinen Bi kadın var ortada

2 ay önce

Alperen810708

Neden The woman eats the rice ı kabul etmiyor?

1 hafta önce

cicektuna

To eats neden kabul olmuyor

4 yıl önce

arifkurt

Women olmasi lazim

4 yıl önce

bktpys

Sadece kadın diyor ve gene sadece woman kelimesini kabul etmeliydi.

3 yıl önce

Korgletin

Woman kadın , e tekrar a woman demeye ne gerek var ?

3 yıl önce

sla374435

a büyük olmalıydı kabul edilmez

10 ay önce

kbrtrk1247

"The" neye göre geliyor hala anlamadım

9 ay önce

hande.0502

Bilinen biri var ondan söz ediyor herhangi biri olmadığını anlamamız için the kullanıyoruz

2 ay önce

sezgin784699

eats sonundaki s çoğul olmuyormu ben eat olarak çevirdim kabul etmedi

1 hafta önce

NazmiyeBen

the woman eats olucak

6 ay önce

melike169246

Woman eat rice yazdım kabul etmiyor olması gerken the woman eat rice ama başına the ekleyince kadınlar olmuyor mu

3 ay önce

evrenospasa

bir önceki örnekte the rice pilav idi şimdi sadece rice diyor

4 yıl önce

karaimek

ulan gerizekalı s nerden geliyo annenin kötünden mi

2 yıl önce

Derinlerdeyim

Güzelll :)) sevdim. Tek eksiği aynı seviye pratik odaları yani chat

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.