Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın pilav yer."

Çeviri:The woman eats rice.

4 yıl önce

19 Yorum


godofwinners

woman eats rice yazdım neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

nurdan619564

Neden she eat rice yi kabul etmiyo

2 yıl önce

frambuaztanesi

Women neden degil?

4 yıl önce

talip316

Women kadinlar woman kadin

4 yıl önce

olahama

Woman yerine neden ''the woman'' kullanmalıyım

1 yıl önce

Sinem94

A woman'ı neden kabul etti bir kadın demiyor ki kadın pilav yer diyor cevirisinde a woman'ı kabul etti??

3 yıl önce

MehmetA.Oc

Niye eats

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil şahıs olunca (o, kadın, adam vs), geniş zamanda fiil s takısı alır: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

cicektuna

To eats neden kabul olmuyor

4 yıl önce

arifkurt

Women olmasi lazim

3 yıl önce

bktpys

Sadece kadın diyor ve gene sadece woman kelimesini kabul etmeliydi.

3 yıl önce

Korgletin

Woman kadın , e tekrar a woman demeye ne gerek var ?

3 yıl önce

karaimek

ulan gerizekalı s nerden geliyo annenin kötünden mi

1 yıl önce

sla374435

a büyük olmalıydı kabul edilmez

7 ay önce

kbrtrk1247

"The" neye göre geliyor hala anlamadım

5 ay önce

NazmiyeBen

the woman eats olucak

3 ay önce

melike169246

Woman eat rice yazdım kabul etmiyor olması gerken the woman eat rice ama başına the ekleyince kadınlar olmuyor mu

23 saat önce