Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın pilav yer."

Çeviri:The woman eats rice.

4 yıl önce

11 Yorum


godofwinners

woman eats rice yazdım neden kabul etmiyor?

2 yıl önce

frambuaztanesi

Women neden degil?

4 yıl önce

talip316

Women kadinlar woman kadin

4 yıl önce

nurdan619564

Neden she eat rice yi kabul etmiyo

2 yıl önce

olahama

Woman yerine neden ''the woman'' kullanmalıyım

1 yıl önce

hande.0502

Woman dediğinde herhangi bir kadından söz ediliyor fakat başına the gelince belli Bi kadından söz ediyor yani Bilinen Bi kadın var ortada

3 hafta önce

MehmetA.Oc

Niye eats

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

özne 3. tekil şahıs olunca (o, kadın, adam vs), geniş zamanda fiil s takısı alır: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

Sinem94

A woman'ı neden kabul etti bir kadın demiyor ki kadın pilav yer diyor cevirisinde a woman'ı kabul etti??

3 yıl önce