"Otobüs her on beş dakikada bir kalkar."

Çeviri:The bus leaves every fifteen minutes.

4 yıl önce

10 Yorum


sakansel

the bus get on every fifteen minutes neden olmaz

2 yıl önce

esliberi

the bus getS on every once fifteen minutes diye düşünüyorum bende

1 yıl önce

hayrettin.3

at kullanılmazsa bir eksiklik vardır diye kullandım,ama olmadı.

4 yıl önce

alican.dem

Per kullanamazmiyiz burda ?

4 yıl önce

kablll

Rise?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır otobusun kalkması için rise kullanılmaz

4 yıl önce

aydinsafa

peki 'the bus moves each fifteen minutes' olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. bu sadece otobusun kıpırdadığı anlamına gelir. kalkıp bir yere doğru yola çıktığı anlmına değil

4 yıl önce

ogstr97

the bus leaves each fifteen minute per once neden olmaz

2 yıl önce

CD61pSjh

"Gets off"un doğru olmama sebebi?

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.