1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Otobüs her on beş dakikada b…

"Otobüs her on beş dakikada bir kalkar."

Çeviri:The bus leaves every fifteen minutes.

March 8, 2014

13 Yorum


sakansel

the bus get on every fifteen minutes neden olmaz

November 26, 2016

esliberi

the bus getS on every once fifteen minutes diye düşünüyorum bende


alican.dem

Per kullanamazmiyiz burda ?


hayrettin.3

at kullanılmazsa bir eksiklik vardır diye kullandım,ama olmadı.


ogstr97

the bus leaves each fifteen minute per once neden olmaz


erkan357923

in kullandım olmadı.


Selcen_Ozturk

hayır otobusun kalkması için rise kullanılmaz


aydinsafa

peki 'the bus moves each fifteen minutes' olmaz mı?


Selcen_Ozturk

hayır. bu sadece otobusun kıpırdadığı anlamına gelir. kalkıp bir yere doğru yola çıktığı anlmına değil


ltunc19

"Gets off"un doğru olmama sebebi?


Muallim18

every yerine each yazdım neden kabul edilmedi


KemalGKGZ

The bus leaves in every fifteen minutes.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.