1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Turtles swim."

"Turtles swim."

Fordítás:A teknősök úsznak.

March 8, 2014

11 hozzászólás


PirosknJud

Szinte érthetetlen a "turtles", legalábbis én sosem értem, hogy ezt mondja.


berger.csaba

Miért nincs névelő?


Maminti.

Azért, mert az angol (ellentétben a magyarral) az általános érvényű állítások előtt nem használ névelőt. Ha névelőt használ, akkor egy meghatározott dologra, csoportra gondol. Pl. Flowers are beautiful = A virágok gyönyörűek (vagyis általában szépek a virágok, tehát a "flowers" előtt nincs "the") Viszont: The flowers are beautiful in my garden = A kertemben gyönyörűek a virágok (tehát itt meghatározott virágcsoportról van szó, ezért a "flowers" előtt van "the") Viszont figyeld meg, hogy a második mondatban a my garden előtt sincs névelő, mert az angolban a személyes névmások előtt sem szabad határozott névelőt használni.


VANDI76

Érthetetlen ahogy mondva van!!!


Vera8899

Swam.. Én ezt értettem és nagyon hülye a kiejtés..


AndrsTth532551

Hát igen... Lehet, hogy ki kéne javítania a készítőnek... Én is buktam már el ezen egy, s mást


MtHuszr

Azért nem fogadta el, mert lemaradt az ekejéről az "a". Pedig más mondatoknál elfogadja ha kihagyom.


DnielMakko

The azaz a nincs is ott de azért kéri az a szót...szép,szép


Tamas807

most komolya az "A" betűbe köt bele???


vasvariistvan

Fentebb Maminti szépen leirja, kérlek nézd meg.


Tamas807

Máshol is van hogy kimarad egy betű vagy mellé üt az ember és azt elfogadja.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.