A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Lila ruhát visel."

Fordítás:She wears a purple dress.

4 éve

24 hozzászólás


tibi29

Itt angliaban meg a ferfiak is hordanak lilavegybereszes noi ruhat.

4 éve

ronkovics86

:-D

4 éve

ShotgunBon

He nem visel dress-t, mert az tudtommal a női egyberuha x)...

4 éve

radnaitomi

És Dustin Hoffmann az Aranyoskámban? :)

4 éve

tcsaba333

He wears a purple clothes.Ez miért nem jó?

4 éve

mozigyar

He wears purple clothes a helyes, nem? Névelő nélkül.

4 éve

ronkovics86

Igen, szerintem is.

4 éve

verocchio

Elbuktam a válasszuk a helyes választ/ válaszokat feladatnál, mert csak a "she wears a purple dress-t jelőltem meg, és a HE wears a purple dress-t nem, merthogy elvileg az is helyes. Érdekes módon bejöttem megbeszélni. és azt látom hogy nyoma sincs a "he wears a purple dress" -nek. Nos attól hogy van egy-két elmebeteg világunk bizonyos részein, még nem lesz általános a dolog.... Még az ókori egyiptomban is, ahol csak lapszabászat volt, még ott is elkülönítették egymástól a férfi és női ágyékkötőket, pedig gyakran annyi külöbség sem volt köztük fazonra mint a leesett szem mák. Etikátlannak tartom.

4 éve

fectroll
fectroll

Nyelvtanulás szempontjából képzeld, még a kígyó is tud biciklizni és az elefánt is fára mászni, ugyanis aki tanulni akar az nem foglalkozik azzal, hogy ez lehetséges-e. Segítek, igen, sőt a Dzsungel Könyvében Balu, a medve is tud beszélni.... hogy mik vannak, igaz??? :D :D :D

4 éve

verocchio

Akkor tessék szépen megnézni ott legfelül a mondat fordítását. Nem szerepel csak 1 helyes megoldás... hogy mik vannak, igaz???????

3 éve

fectroll
fectroll

veroccho! Ki beszélt itt a helyes megoldásról? Miért kéne nekem megnézni a helyes megoldást? Nem értem, hogy mire jó ez a kekec stílus... * keep Calm

3 éve

King261

mi az a lilac!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?wtf

3 éve

CsabaBorbe

"Wear" vagy "wears" miért nem mindegy? Viseli és kész. Vagy nem? : ) Minden esetre nem fogadta el, hogy hiányzott az "s" betű a szó végéről. :'(

4 éve

aptg.gabi

she, he wearS (I/3. személyben van egy S végződés az ige végén)

4 éve

CsabaBorbe

Köszönöm szépen a választ. Nagy segitség számomra az angol nyelv jobb megértésében.

4 éve

aptg.gabi

Nincs mit! Sok gyakorlás és ennyi (meg egy kis után olvasás) én is kezdő vagyok kb 3 hónapja indultam el a Duón :)

4 éve

IstvanMaro

És igaza volt. Mintha magyarul azt mondanád hogy én lila ruhát visel...

4 hónapja

margitsumser

She wears purple dress. Nem fogadta el, mert hiányzik hogy egy. Tudna valaki segíteni, hogy miért szükséges itt beírni? Köszönöm előre is a segítséget.

1 éve

ronkovics86

Azért, mert angolban az egyes számú tárgyesetű főnevet csak akkor használhatod (határozatlan) névelő nélkül, ha általános (érvényű) értelemben beszélsz róla, vagy ha mondjuk megszámlálhatatlan (pl. víz). Tehát jelen mondatban még akkor sem hagyhatod el az "a"-t, ha a hölgy történetesen mindig lila ruhát visel...

1 éve

margitsumser

Köszönöm szépen, így már érthető csak még szokatlan.

1 éve

ronkovics86

Nincs mit. :-)

1 éve

kaizermate

Nekem is segített! Kösz a hozzászólást!

6 hónapja

SzilgyiBal3

Rossz ez a mondat.

3 hónapja