1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kiliseler dini binalardır."

"Kiliseler dini binalardır."

Çeviri:Churches are religious buildings.

March 8, 2014

12 Yorum


BRAHMEMR

The ne zaman bir kelimenin başina geliyor söyler misniz


Berra.T

Bildigim kadarıyla göz önünde yani el altında olan durumlar için kullanılıyor mesela

"Ordaki çocuklar koşar" dersek cümle başına 'the' gelir çünkü belli bir şeyden bahsediyoruz

ama genel olarak konuşup "çocuklar koşar" dersek başına 'the' gelmez çünkü her hangi bir yerdeki çocuk grubunu kast etmiyoruz genel olarak konuşuyoruz


altugcyhn

"churches" dediğimiz için illa " buildings" dememiz mi gerekiyor "building" kullanamaz mıyız


Selcen_Ozturk

hayır çoğul olmak zorunda özne çoğul olduğundan.


serdaro81

O zaman "kiliseler dini binadır" olur


hassohusso

Church's are buildings of religion. bu cümleyi kabul etmedi.neden acaba.


Dontberaci

Galiba çoğul eki yazmak isteyipte -ın , -in halinde yazdığınızdan. :/ yani ben onun dışında bir yanlış göremedim. Çünkü siz kilisenin halinde yazmışsınız farketmeden


VeyselCan318553

galiba "is" i kısaltma şeklinde yazmak istemişsiniz fakat sahiplik anlami kazanmış


Rftyklmz

alakasız ama The Churches diye başlasa bir fark olur muydu isteğe göre mi bu


EsmaDil

isteğe göre değil. the kullanırsan bu cümle için yanlış olur. çünkü tüm kiliseler söz konusu. Belirli bi kiliseden bahsedildiğinde the kullanılır. :)


VeyselCan318553

the yönelme mesela su ictim dersen kullanmazsin ama suyu ictim dediginde kullanmalisin


ATABERKKARA

Buildings=Yapılar anlamına gelmiyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.