"It makes it look cleaner."

Fordítás:Tisztábbnak látszik tőle.

March 8, 2014

25 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


gsziszi

Direkt fordításban: tisztábbnak tűnővé teszi, magyarosabban tisztábbnak látszik töle


49katirozsnyone

Look helyett teljese work-ot lehet hallani. Habar tudom, hogy nem illik a modatba, csak elegge zavar. Vajon kepes leszek ra, hogy w helyett l-ben gondolkodjak. Csak azert teszem szova, mert eleg gyakran tunik a kiejtes teljesen masnak, mint pl eloadok dalaiban. Sajnos a kiejtessel van a legtobb gondom. Jo lenne tudni, h nem vagyok ezzel egyedul.


BelaKosa
  1. Nem vagy ezzel egyedül! ;) 2. Nagyon jó közelítés az, hogy nem illik az a szó a mondatba, mert ez sokszor így van tanulás közben, de "éles" helyzetben is, és ha kitalálod a helyes szót, az be is vésődik.

Evonymus

nem vagy:-)


Idgam79

El tudná nekem valaki magyarázni ezt a mondatot? it makes az hogy illik ide? Tényleg nem értem.


e.moni

az alábbi linkekre kattintva megtalálod a műveltető szerkezet magyarázatát "somebody/something MAKE somebody/something DO something" (ez a vki/vmi csináltat vkivel/vmivel valamilyen cselekvést) ... It makes it look cleaner -- (durván hangzik, szóltam :-) ) ---ez teszi ezt kinézve/kinézetben tisztábbá, vagyis magyarul tisztábbnak látszik tőle vagy pl It makes me cry (megríkat engem, sírásra késztet engem); it makes me feel better (ettől jobban érzem magam). ... http://www.angoltanszek.hu/TUT/tut.php?tid=35 vagy http://webnyelv.hu/?p=92

Jótanácsként mondom (sok eset lehet még az angolban), hogy ilyenkor ha rákeresel pl arra, hogy "it makes it szerkezet" (még ha nem is tudod, hogy az szerkezet, vagy mondás, vagy csak úgy van), akkor hamar megtalálsz pár hasznos angol nyelvtani oldalt és tisztábban látsz majd :-)


Idgam79

Köszönöm a segítséget :-)


e.moni

nincs mit :-) örülök, ha haszos volt számodra :-)


Dri69041

Nagyon köszönöm!!!!


Touwer73

engem a tőle szócska zavar be. Valaki rajzolja körbe egy kimagyarázó mesével, hogy mit keres a magyar mondatban!?


e.moni

fent írta gsziszi, hogy "tisztábbnak tűnővé teszi, magyarosabban tisztábbnak látszik tőle"... körberajzolva: így használjuk magyarosabban :-) ..... a "műveltetést" fejezi ki, hogy nem csak simán tisztábbnak látszik, hanem tőle látszik tisztábbnak, az teszi (it makes) tisztábbnak látszóvá (look cleaner) a valamit (it) amiről a mondat szól


Jay-66

Két "it" egy mondatban!? Az egyik az alany, mi a másik?


DnesGyrgy

Műveltető szerkezet: "Tisztábbnak láttatja." - ezt szerencsére el is fogadja


VeronikaFa6

Ez tisztábbá teszi? Miert nem jo??


Mabi77

Ez tisztábbá teszi = It makes it cleaner.


Kinga48

Miért nem jó a következő: "ez teszi, hogy tisztábbnak néz ki"


Mabi77

Ez a szórend az én értelmezésemben azt emeli ki, hogy ez az a bizonyos dolog, ami azt teszi, hogy tisztábbnak néz ki. Ha pedig ezt a valamit akarod kiemelni, az az angolban valahogy úgy hangzana, hogy "This is what makes it look cleaner".


Kinga48

Köszönöm! Bár nekem ez kicsit erőltetettnek tűnik ez az elkülönítés... :(


Sztankay54

Azt csinálja tisztábbnak látszónak...ez a nyers fordítás nem?


malackutya

Az teszi azt, h latszik tisztabbnak. - en igy probalom megjegyezni (akkor angolul is megjegyezheto: It makes it look cleaner), kimondva pedig szepen magyaritom


fulopkriszta

Ettől tisztabbnak tűnik. Ugyan az a jelentés, miért nem elfogadható?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.