Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Annem onun evine girer."

Çeviri:My mother goes into her house.

0
4 yıl önce

4 Yorum


talihsiz

"My mother goes to her home" yazdım kabul edilmedi. Burada into yerine to kullanamaz mıyız?

0
Cevap ver4 yıl önce

HalilERGEN

Yazdığınızda hatalı olan başka bir şey "to ... home". Asla to home şeklinde kullanılmaz. Ama to house olur. Örnek: I am going home. I am going to house. Burada home u kendi eviniz yuvaniz gibi house u ise hem kendi eviniz hem de herhangi bir ev gibi düşünebilirsiniz. house daha çok bir mimari yapı gibi...

1
Cevap ver4 yıl önce

talihsiz

Peki "My mother goes to her house" olur mu?

0
Cevap ver4 yıl önce

HalilERGEN

Son yazdığınız "Annem onun evine gider"

2
Cevap ver4 yıl önce