A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The woman answers."

Fordítás:A nő válaszol.

4 éve

14 hozzászólás


Zsolt993769

Azt írtam, hogy: a nő válaszol és ez a válasz, mégsem fogadja el.

1 éve

Tomi536550

nekem sem fogadta el, csak ha pontot írtam a végére :/

5 hónapja

fildy.

Miért nem jó a felel?

4 éve

fectroll
fectroll

Jelentsd!

4 éve

Zsuzsoka50

Az " answers" az nem többes szám? The woman answers miért azt jelenti: A nő válaszol?

4 éve

matzoli

E/3-ben az igék végén mindig van egy "s".

4 éve

dorinyelvettanul

ennek én is beugrottam :)

3 éve

MiksaDurmi

Az answers az E/3ban van.

2 éve

manka93
3 éve

DavidTuri1

E/3-ban azaz a he/she/it-nél az ige végére mindig kerül egy "s" végződés! E.g.: He plays, She writes, It means

3 éve

mapa40
mapa40

" A nő válaszai " ezt hogy fordítanád? Köszi

2 éve

giE225
giE225

The woman's answers

2 éve

mapa40
mapa40

Köszönöm!

2 éve

akoge

Egymás után háromszor-negyszer dobja be ugyanazt, hiába válaszolok jol. Az előző leckeknel is volt ilyen bug

7 hónapja