1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The horse eats about ten app…

"The horse eats about ten apples."

Çeviri:At on kadar elma yer.

March 8, 2014

8 Yorum


erhny

About kadar anlami da mi var


HakanAslan5

niye kelimenin altında anlam olarak yazmıyor?


JerryTommy

at on kadar elma yer - at on elma kadar yer FARK VAR MI


alican.dem

Neredeyse kabul edilmedi ayni anlama geliyo


m__korkmaz

On tane neden olmuyor. On kadar nedir :)


VeLifee

bu cevap yanlış olamaz. at on tene kadar elma yer = at on kadar elma yer


elif117310

Tane dedim diye dersimi yakti zalım duo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.