Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Idziesz w stronę konia."

Tłumaczenie:You go towards the horse.

4 lata temu

10 komentarzy


monkate

Napisałam "you walks toward the horse" czy ktoś może mi napisać dlaczego "s" jest w "towards"?

4 lata temu

CHDZRDB

A dlaczego u Ciebie "s" jest w "walk" ?

3 lata temu

Kuba190392

Bo tak im się chce

6 miesięcy temu

Kuba190392

Bo tak im się chce

6 miesięcy temu

myelonka
myelonka

Uważam, że "You are heading the horse" powinno być zaakceptowane.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

W słowniku przy czasowniku "head" jest taka informacja "[intransitive always + adverb/preposition]", a to oznacza, że po nim musi występować przyimek (toward/for) lub przysłówek (north/south/etc).

4 lata temu

Kuba190392

Ja tak samo

6 miesięcy temu

JustynaRyb

Nie :)

4 lata temu

Lukasenko2525

In towards nie uznalo

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Samo toward(s) oznacza w stronę/w kierunku/ku, więc to trochę tak jakby powiedzieć
Idziesz w ku koniowi – dodanie w jest błędem.

4 lata temu