A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A gyerekei elolvassák az újságot."

Fordítás:His children read the newspaper.

4 éve

13 hozzászólás


Forzsu

Korábban volt: A gyerekei isznak tejet. Their children drink milk -ez volt a helyes. Most a their children-t nem fogadta el.

4 éve

radnaitomi

his = ővé (egyes szám harmadik személy)

their = ővék (többes szám harmadik személy)

  • he - > his

  • they - > their

4 éve

Ibolya79542

És a she- >her az miért nem jó

2 hete

TheBelorn

Radnaitomi lecci jelolj be engem követonek... (^_-)

4 éve

SndorKarcs

His kids miért nem jó a his children-nel egyetemben?

4 éve

zsozsoo

mert a children az a gyereKEK a child meg a GYEREK

3 éve

Zoltan49

"A gyerekei" - miért nem jó, hogyha kiteszem a határozott névelőt? The her children...

3 éve

radnaitomi

Az angolban a főnév előtti pozícióban, ahol a névelő is áll ('determiner' helyzet) egyszerre maximum egy dolog állhat, vagy a 'the', vagy az 'her', a kettő együtt nem.

Az alábbi mind helyes, mert csak egy dolog van ott:

  • My books

  • Peter's books

  • The books

De nem helyes: the my book; a Peter's book; stb

3 éve

Zoltan49

Köszönöm. Erről még nem volt eddig szó.

3 éve

radnaitomi

Nagyon szívesen! De nem csak erről nincs szó a Duolingon, hanem semmiféle nyelvtanról nincs, hiszen itt inkább szókincsfejlesztésről van szó. Én épp ezért javasolnám a Duo mellé valami jó nyelvtankönyvnek az (el)olvasását is, mert anélkül azért elég nehéz! :)

3 éve

Zoltan49

Ha jól értem, ezek szerint az angolban a következő két magyar mondat ugyanúgy fordítandó: ''Péter könyve", illetve "Péternek a könyve" -> Peter's book.

3 éve

Katalin571415

A her-t miért nem fogadja el?

1 hónapja

Ibolya79542

Ezt én sem értem..

2 hete