1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bölge özellikle yaz boyunca …

"Bölge özellikle yaz boyunca popülerdir."

Çeviri:The region is especially popular during the summer.

March 8, 2014

10 Yorum


caligoola

along the summer da doğru cevap bence


Selcen_Ozturk

hayir. along bir yer boyunca, during bie zaman boyunca. Yani "along the street" ama "during summer". bu tip farklari anlamak icin en iyisi aciklamali sözlükler kullanmak (mesela dictionary.com)


zafermakas

Selcen verdigin net bilgiler icin cok tesekkurler. Grrcekten cok sey öğreniyorum.. sgl...


omersenturk

Specially ile especially arasındaki fark, Region, area ile zone arasındaki fark nedir acaba?


burcunur.e

the zone da olurdu bence


laro1481

Area yerine zone kullandim kabul etmedi why..


tyrker.km

"region is famous specially during the summer" yazdım ve kabul etmedi ?


blanceau

throughout summer da olmalı bence


-Raaki

District bu bölge demek


1DenizDerin

Popüler diyor popular i kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.