1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bölge özellikle yaz boyunca …

"Bölge özellikle yaz boyunca popülerdir."

Çeviri:The region is especially popular during the summer.

March 8, 2014

12 Yorum


omersenturk

Specially ile especially arasındaki fark, Region, area ile zone arasındaki fark nedir acaba?


caligoola

along the summer da doğru cevap bence


Selcen_Ozturk

hayir. along bir yer boyunca, during bie zaman boyunca. Yani "along the street" ama "during summer". bu tip farklari anlamak icin en iyisi aciklamali sözlükler kullanmak (mesela dictionary.com)


zafermakas

Selcen verdigin net bilgiler icin cok tesekkurler. Grrcekten cok sey öğreniyorum.. sgl...


DilekEsenT

Doğru yaptım,ancak programınız yanlış diyor.


burcunur.e

the zone da olurdu bence


1DenizDerin

Popüler diyor popular i kabul etmiyor


melek718946

Especially her zamanyardimci fiilden sonra mi gelmelidir


AisunVakil

Ya bir "is" yerini yalnış yaptım diye yapılır mı bu duolingo? :/


laro1481

Area yerine zone kullandim kabul etmedi why..


blanceau

throughout summer da olmalı bence


[aktif olmayan kullanıcı]

    District bu bölge demek

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.