"De jongen drinkt melk."

Vertaling:The boy drinks milk.

4 jaar gelden

8 opmerkingen


Jeatje

Wanneer gebruik je drinks en wanneer drink?

4 jaar gelden

Moonfriend
Moonfriend

In deze zin is 'drink' een werkwoord. 'Drinks' is hier niet meervoud, maar third person singular (derde persoon enkelvoud in NL?).

3 jaar gelden

LPrisss

ijgenlijk begrjjp ik ik het niet als ze de jongen drinkt melk dan schrijf ik the boy drink milk maar dat is fout er moet drinks staan zeggen ze maar drinks is toch alleen in het meervoud en ze vroegen het mij in het enkelvoud....

2 jaar gelden

Guusthomas

DRINKS IS GEEN MEERVOUD! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 jaar gelden

Imaneximi

Ik snap het niet want wanneer schrijf je drink en wanneer schrijf je drinks ?????

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
2 jaar gelden

Yasin501445

oke

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.