"Herkes bu versiyonun sonuçlarını beğendi."

Çeviri:Everybody liked the results of this version.

4 yıl önce

27 Yorum


a.ozkan

likes: beğenir(Geniş Z.), liked: beğendi(Geçmiş Z.) . Bu seçeneklerin ikisinin de doğru kabul edilmesinde bir hata yok mu acaba?

4 yıl önce

polivinil

Bir hatalı soru daha. Likes nasıl kabul edilir?

3 yıl önce

alialper

likes - liked ??? her ikisi de nasıl doğru olur

4 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Why is "likes" an acceptable translation of "beğendi"?

3 yıl önce

orde90
orde90

for example you are shopping and your partner is asking you which of the clothes you like. you say 'i like the green one'. in turkish you can't say yeşil olanı seviyorum/beğeniyorum. you should say yeşil olanı sevdim/beğendim. if you use the present tense, it means you like something in general.

3 yıl önce

AneurinEE
AneurinEEPlus

Ah! Actually, I think I remember being told this for a sentence in the EN-->TK course (probably by you!).

3 yıl önce

azizoglu68

hem geçmiş zaman hem geniş zaman olmaz geniş olan kaldırılmalı

3 yıl önce

int5
int5

bence artık bu karışıklığa bir sorun verin. madem o kadar iyi biliyorsunuz neden likes geçen bir cümlede beğendi kelimesi kullanılıyor. o zaman bu şekilde doğru oluyorsa neden diğer alıştırmalarda canımız gidiyor. bunu açıklayacak biri var mı acaba??

4 yıl önce

savasxxx

Benim de basima aynisi geldi. "Like" yazan bir yerde "begendi" dedim hataliymisim, uyaridaki cevap "begenir" idi.

3 yıl önce

azizoglu68

aynen

3 yıl önce

HSNEGL

GEÇMİŞ ZAMANDA NASIL LİKES OLUR

3 yıl önce

Bilginer78

Nobody answered this metter Nobody answers this metter ????

3 yıl önce

azizoglu68

yanllışşşşşşş

3 yıl önce

azizoglu68

biz yapınca yanlış diyor...

3 yıl önce

onur714121

Amk

2 yıl önce

mehmetgurol1

hoslandi/hoslanir....!!! ???

1 yıl önce

Nurzgen

fiil begendi olduğuna göre cevap yanlış.

1 yıl önce

MminAtakan

Burada" everyone likes this version's results " kullanabilir miydik ?

4 yıl önce

kedicim
kedicim

kimse cevap vermemiş birde ben sormayayım nasıl olur diye:)

3 yıl önce

CelalAyan

ya çok bilmemekle beraber yukarda bir yabancı sormuş yine bizim yabancılara karşı bitmek bilmeyen hürmetimizi gösteren bir arkadaş bize değil ona cevap vermiş. Anladığım kadarıyla yabancı ya sen neden likes ı beğendi diye çevirdin diye soruyor cevaplayan diyor ki; bi mağazada alış veriş yaparken hangisini beğendiğin sorulduğunda i like green one diyorsun. ama türkçeye çevirirken bunu yeşil olanını beğenirim değil de beğendim diye çeviriyorsun ya bu şekilde genel kanı belirtme durumunda kullanman yanlış olmaz. Diğer arkadaşlar da onaylıyorsa bu konuda cevap olarak burada kalsın

2 yıl önce

nagikonukcu

geçmiş zaman kipiyle kurulmuş bir cümleye doğru yanıt olarak geniş zaman kipiyle kurulmuş bir cümlenin de doğru yanıt olarak tanımlanmış olması yanlış değil mi?

2 yıl önce

kedicim
kedicim

tam bir yıl geçmiş yazalı yine yanlış cevabı aldım hala her şey aynı

2 yıl önce

mehmetceti13

cevap hatalı, likes demiş beğendi olmaz o

2 yıl önce

erdem.m
erdem.m

"everybody liked that this version's results" neden olmadı?

1 yıl önce

kedicim
kedicim

1 yıl daha geçmiş etti 2 yıl

1 yıl önce

osmandede3

Beğenme işlemi genellikle geçmişte başlanan ve uzun zamanlı bir davranıştır. Bu nedenle geniş zaman ve geçmiş zaman olarak kullanımında sorun yok. "Ben annemi beğenirim" dersen ben şu anda hala beğenmekte olduğunu ve bu beğenmenin geçmişteki bir zamandan itibaren olduğunu anlarım. Aynı şekilde "ben annemi beğendim" dersen geçmiş bir zamanda beğenmeye başladığını konuştuğun ana kadar da beğendiğini anlarım. Yani her ikisinde de hem genişlik hem geçmişlik var

11 ay önce

blueeyes16

Neden everyone olmaz

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.