1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkes bu versiyonun sonuçla…

"Herkes bu versiyonun sonuçlarını beğendi."

Çeviri:Everybody liked the results of this version.

March 8, 2014

27 Yorum

Konu önem sırasına göre

a.ozkan

likes: beğenir(Geniş Z.), liked: beğendi(Geçmiş Z.) . Bu seçeneklerin ikisinin de doğru kabul edilmesinde bir hata yok mu acaba?

March 8, 2014

polivinil

Bir hatalı soru daha. Likes nasıl kabul edilir?

March 21, 2015

alialper

likes - liked ??? her ikisi de nasıl doğru olur

May 13, 2014

AneurinEE

Why is "likes" an acceptable translation of "beğendi"?

April 19, 2015

orde90

for example you are shopping and your partner is asking you which of the clothes you like. you say 'i like the green one'. in turkish you can't say yeşil olanı seviyorum/beğeniyorum. you should say yeşil olanı sevdim/beğendim. if you use the present tense, it means you like something in general.

April 19, 2015

AneurinEE

Ah! Actually, I think I remember being told this for a sentence in the EN-->TK course (probably by you!).

April 19, 2015

azizoglu68

hem geçmiş zaman hem geniş zaman olmaz geniş olan kaldırılmalı

August 5, 2015

int5

bence artık bu karışıklığa bir sorun verin. madem o kadar iyi biliyorsunuz neden likes geçen bir cümlede beğendi kelimesi kullanılıyor. o zaman bu şekilde doğru oluyorsa neden diğer alıştırmalarda canımız gidiyor. bunu açıklayacak biri var mı acaba??

May 18, 2014

savasxxx

Benim de basima aynisi geldi. "Like" yazan bir yerde "begendi" dedim hataliymisim, uyaridaki cevap "begenir" idi.

December 25, 2014

azizoglu68

aynen

August 5, 2015

HSNEGL

GEÇMİŞ ZAMANDA NASIL LİKES OLUR

May 18, 2015

azizoglu68

yanllışşşşşşş

August 5, 2015

Bilginer78

Nobody answered this metter Nobody answers this metter ????

March 20, 2015

azizoglu68

biz yapınca yanlış diyor...

August 5, 2015

mehmetgurol1

hoslandi/hoslanir....!!! ???

May 4, 2017

Nurzgen

fiil begendi olduğuna göre cevap yanlış.

July 17, 2017

MminAtakan

Burada" everyone likes this version's results " kullanabilir miydik ?

September 2, 2014

kedicim

kimse cevap vermemiş birde ben sormayayım nasıl olur diye:)

November 2, 2015

CelalAyan

ya çok bilmemekle beraber yukarda bir yabancı sormuş yine bizim yabancılara karşı bitmek bilmeyen hürmetimizi gösteren bir arkadaş bize değil ona cevap vermiş. Anladığım kadarıyla yabancı ya sen neden likes ı beğendi diye çevirdin diye soruyor cevaplayan diyor ki; bi mağazada alış veriş yaparken hangisini beğendiğin sorulduğunda i like green one diyorsun. ama türkçeye çevirirken bunu yeşil olanını beğenirim değil de beğendim diye çeviriyorsun ya bu şekilde genel kanı belirtme durumunda kullanman yanlış olmaz. Diğer arkadaşlar da onaylıyorsa bu konuda cevap olarak burada kalsın

February 2, 2016

onur714121

Amk

April 15, 2016

nagikonukcu

geçmiş zaman kipiyle kurulmuş bir cümleye doğru yanıt olarak geniş zaman kipiyle kurulmuş bir cümlenin de doğru yanıt olarak tanımlanmış olması yanlış değil mi?

May 14, 2016

kedicim

tam bir yıl geçmiş yazalı yine yanlış cevabı aldım hala her şey aynı

November 19, 2016

mehmetceti13

cevap hatalı, likes demiş beğendi olmaz o

November 24, 2016

erdm.vrl

"everybody liked that this version's results" neden olmadı?

January 31, 2017

kedicim

1 yıl daha geçmiş etti 2 yıl

April 1, 2017

osmandede3

Beğenme işlemi genellikle geçmişte başlanan ve uzun zamanlı bir davranıştır. Bu nedenle geniş zaman ve geçmiş zaman olarak kullanımında sorun yok. "Ben annemi beğenirim" dersen ben şu anda hala beğenmekte olduğunu ve bu beğenmenin geçmişteki bir zamandan itibaren olduğunu anlarım. Aynı şekilde "ben annemi beğendim" dersen geçmiş bir zamanda beğenmeye başladığını konuştuğun ana kadar da beğendiğini anlarım. Yani her ikisinde de hem genişlik hem geçmişlik var

December 28, 2017

blueeyes16

Neden everyone olmaz

October 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.