"The child has animals."

Fordítás:A gyereknek vannak állatai.

March 8, 2014

23 hozzászólás


BaziEros

Az állataik miért helytelen? Az állatai miért helyes? Ez inkább magyar nyelv mint angol de valaki kifejtené?

December 19, 2014

StTnde

A gyereknek vannak állatai, a gyrerkeknek vannak állataik.

January 8, 2016

tamara2221

Ez nagyon igaz majd nem minden gyereknek vannak alatai.

June 3, 2016

Beni0111

Mert nem volt többes szám

February 11, 2015

ron339102

Úgy látom, hogy szereted areált

January 8, 2018

Zsoleszz

Mert az állataik nekik vannak T3 Állatai E3 neki van Igen Magyar nyelvtan

September 16, 2018

derhibogab

Valaki megmondaná, hogy a "A gyereknél vannak állatok" miért nem jó? Az egérrel előhívható "puska" szerint a has = nála van; neki megvan: Előre is köszönöm a kiokosítást!

March 15, 2014

Lili468

Én is ezt írtam

April 4, 2014

dane333

Az y miatt rossz javtsátok ki hahó

September 18, 2014

Toncsa15

en azt irtam: a gyereknek allatai vannak, erre kijavitsa h a gyereknek vannak allatai

June 8, 2015

StTnde

Kijavítja

January 8, 2016

Emese469959

A child nem egyes szám? Annak a többes száma a children, azaz gyerekek...

January 10, 2018

GertrdKalm

Nekem is ez a velemenyem

February 21, 2019

GertrdKalm

Nem enged tovabb helyesen irtam

February 21, 2019

Omil14

sehogyem fogadja el nem kivánom m inősiteni

April 8, 2019

berger.csaba

Valaki megmondaná, ez miért nem helyes? "A gyerekeknek állataik vannak." Az állatai(K) a hiba?

March 8, 2014

radnaitomi

Mert csak 'gyerek' van a mondatban egyes számban.

  • child = gyerek

  • children = gyerekek

March 10, 2014

berger.csaba

Tényleg...kösz!

March 22, 2014

Karakaifanni10

A childrens az a gyerekek

October 13, 2014

StTnde

Child=gyerek, children=gyerekek, childrens=gyerekeké

January 8, 2016

KornlBencz

A gyerekeknek vannak allataik

February 13, 2015

tomika.szalai

Nem inkább állataik?

June 24, 2016

vasvariistvan

Nem

April 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.