1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Am I a man?"

"Am I a man?"

Çeviri:Ben bir adam mıyım?

March 5, 2017

46 Yorum


burak492850

Adamligimizi sorgulatan program yapmislar dgkckckd


fevzibaba

Adamsın tabii kanka


Bykush1

Is Rasim Ozan the man?


Muhammed91651

kangal adam mıdır


lemanezizl

Ya ben bu programin dediyi hic bir seyi anlamiyorum yaaa


Anais_35

Sorun sende o zaman :)


aanDuygulu

Ne anlamıyorum ki


Berra230110

Menemen gdhhdjsh


Aysun2058720

Yaaa ben Azerbaycanliuim ona göre tercümede sehv cixir


semaezgi

Adam olup olmadığınızı anlamak için program yapmaya gerek yoktu sonuçta ayna var


love94849

o öyle degil__Adam olup olmadığınızı anlamak için program yapmaya gerek yoktu sonuçta cevap (ADAM DEGILSIN) cikacakti----fsdjhdyujahuteh


Esra788929

Bazı erkeklerin kendine sormasi gereken soru.


love94849

yaw vurun sunu(• ̪ ●) = / ̵ / '̿̿ ̿ ̿ ̿ ̿


NidaIsaCel

Tek kelime tövbee estağfurulALLAH


love94849

jnsdvajfvsf ne güldüm୧ (= ʘ͡ᗜʘ͡ =) ୨


love94849

duolingo ben sana soruyom are you a man yada are you stopit


Kwazi_Bani

it must be stupid not stopit


TrArmyJin360486

Dünyada en kolay soru


Smeyye937343

Ya her seferinde bir kelimenin yeri degisiyo anlamadim ağbi


metin260733

Bu soruda yanilanlar


RamazanAy15

Zaten doğru cevap verdiğimde yanlışmış gibi can kaybediyorum


AyenazKoyi

Sadece yazım yanlışı ama sonuç olarak doğru


SAMET995086

Bende aynısı nı dedim yanlış saydı


Zeynepaknn

Adamlığımizi jiye soruyonuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.