Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am on the first floor."

Tłumaczenie:Jestem na parterze.

4 lata temu

11 komentarzy


Arcia2

To co wkońcu oznacza to zdanie? Bo i tłumaczenie "jestem na pierwszym piętrze" i "jestem na parterze" są poprawne, a to chyba dużo zmienia...

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Amerykanie mówią na parter "first floor", na pierwsze piętro "second floor" itd., czyli opisują raczej poziomy.

Brytyjczycy mają system podobny do naszego i parter nazywają "ground floor", pierwsze piętro "first floor" itd.

4 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

so I am on the ground floor even though in America they are on the first floor ... Kool that is why the Americans are higher than us

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Or so they think, because, you know, it's still the same level ;)

4 lata temu

Jack.Elliot
Jack.Elliot

yes but don't tell them .. they always think with their head in the clouds... here are some Lingots to go with my early morning coffee

4 lata temu

kichas

Oznacza nr kondygacji. Nad piwnicą jest ona pierwsza. W Polsce teraz nazywa sie przyziemie a nie parter. Parter jest tylko kiedy nie ma innych pieter. Dyrektywa unijna.

1 rok temu

faustyna202114

Mysle ze jest to blad a angielskiego powinnismy sie uczyc od Anglikow nie Amerykanow...

2 lata temu

angielski124821

Czyli powinno byc ground a nie first

2 lata temu

mario_775

Ja bym powiedział I am on the ground floor

2 lata temu

badmoon2

W tescie poziomujacym jest blad. Mam napisac co slysze. Babka wyraznie mowi "on a first floor", wiec wpisuje to i otrzymuje informacje, ze zrobilem błąd, bo powinno byc "the" zamiast "a". Z tym sie zgadzam, ale chyba nie o to chodzilo w tym cwiczeniu...

2 lata temu

badmoon2

Puscilem jeszcze wersje w zwolnionym tempie i tam juz jest the.

2 lata temu