1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is human."

"He is human."

Fordítás:Ő ember.

March 8, 2014

16 hozzászólás


WienerGabr

Nincs "a" névelö


Zsupy

Mivel nincs "a" névelő, és a melléknév leckénél tartunk azt írtam "Ő emberi". Egy élet mínusz. :(


Yrysss

En is igy jartam, de szerintem, nem gond... ok tevedtek.. mi pedig gyakorlunk...


Harga

Nem tévedtek. Duolingo megoldása korrekt. Érdemes megtanulni, hogy ami így hangzik, azt hogy írják és mit jelent. (Az eredeti mondat adott, de mindkettő létező mondat: "He is human." ; "He is a human.")


tigerpapo

A 'human' szó miért került a melléknév leckéi közé?


Zacsi

jelent emberit is


Zacsi

persze az emberit nem fogadja el :D


Sissy374845

"Ő egy ember" ebben hol a melléknév? Ha rámész a szóra azt írja, ki, hogy "ember, emberi, emberi lény". A saját fordítását miért nem fogadja el?


Tamas51

Nekem elfogadta úgy, hogy "Ő egy emberi lény" Magában az, hogy "Ő emberi" kicsit nekem is kurtán-furcsán hangzik.


johalasz46

OK ! Viszont megszámláható, ezért "A" ! He is a human.2019.márc.


Zoltan49

Nekem az egyetlen problémám: itt miért nem kell az "a" névelő. Hiszen az ember megszámlálható főnév.


Adam1978

Azért, mert a human melléknév is lehet, „az emberi fajhoz tartozó” (= nem tárgy, nem növény, állat, se nem földönkívüli) vagy „emberre jellemző” (pl. „tévedni emberi dolog”) vagy „emberek által végzett” (pl. „emberi fogyasztás”) jelentésben. Ehelyett viszont az első jelentésben magyarul az ember főnevet (!) használjuk, vagy ha mindenképp meg akarjuk őrizni a melléknevet, akkor úgy fogalmazhatunk, hogy emberi lény.


12annarovo12

Ha a forditásban azt írták, hogy Ő egy ember és nem azt, hogy Ő ember, akkor miért nem fogadta el a He is a human? Csupán ezt kérdezem.


pljudit

Az " ember " szó nem melléknév!


SmuelSoma

PONTOSAN! Az emberi a melléknév, de ezt a fordítást nem fogadta el.


VrT6gDmu

Jo lenne, ha egyezne a normál és lassú kiejtes szerint a peldamondat.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.