"die Kinder"

Çeviri:Çocuklar

1 yıl önce

4 Yorum


humetin

Die Kinder, die wir haben, sind unsere Zukunft.

7 ay önce

Suquel1

Ben şu antiker i anlamadım herşeyde başka birşey geliyor.

Die siz kinder desek çocuklar olmuyormu? Neden die kinder diyoruz Er "ler-lar" zaten çoğul eki vermiyormu?

10 ay önce

glizar820488

Die=bu demek kinder de çocuklar ise bu çocuklar olmaz mı? Sadece çocuklar diyo

1 yıl önce

h.beyzatekeli

Die tam olarak bu anlamını vermez. Türkçede karşılığı yalnızca kelime olarak kullandığımızda yoktur. Almancada çoğul ve belirtili isim yapar.

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.