Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"die Kinder"

Çeviri:Çocuklar

1 yıl önce

6 Yorum


arasaliavc

Ds

5 ay önce

humetin

Die Kinder, die wir haben, sind unsere Zukunft.

3 ay önce

sude249772

Çocuklar

6 ay önce

Suquel1

Ben şu antiker i anlamadım herşeyde başka birşey geliyor.

Die siz kinder desek çocuklar olmuyormu? Neden die kinder diyoruz Er "ler-lar" zaten çoğul eki vermiyormu?

6 ay önce

glizar820488

Die=bu demek kinder de çocuklar ise bu çocuklar olmaz mı? Sadece çocuklar diyo

1 yıl önce

h.beyzatekeli

Die tam olarak bu anlamını vermez. Türkçede karşılığı yalnızca kelime olarak kullandığımızda yoktur. Almancada çoğul ve belirtili isim yapar.

2 ay önce