"die Kinder"

Çeviri:Çocuklar

March 6, 2017

6 Yorum


nicolas798790865

Die=the kinder=çocuklar

July 25, 2019

hmtkty

Teste girince kabul etmiyor doğru cevabı. Madem kabul etmicek kaldrın testi.

August 4, 2019

Suquel1

Ben şu antiker i anlamadım herşeyde başka birşey geliyor.

Die siz kinder desek çocuklar olmuyormu? Neden die kinder diyoruz Er "ler-lar" zaten çoğul eki vermiyormu?

January 31, 2018

humetin

Die Kinder, die wir haben, sind unsere Zukunft.

April 24, 2018

nicolas798790865

.....#............:):(

July 25, 2019

nilderin2

Aynısını yazdım kabul etmedi? Sorun ne anlamadım

August 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.