1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She hears the duck."

"She hears the duck."

Fordítás:Hallja a kacsát.

March 8, 2014

12 hozzászólás


nagyi60

jó hallásom van miért van az hogy a dog és a duck szót nem tudom megkülönböztetni, zsinórba megszívom.


wmarywu

Én is!!! Mert olyan rosszul mondja!!!


meszlenyi74

Azt hittem csak én hallom félre. Ugyanígy a see és a say t is mindig elrontom


04860

Angolul hogy lenne az,hogy hallgatja?


radnaitomi

She is listening to the duck. vagy She listens to the duck.


Tnde304690

Köszönöm a valaszt en is "hallgatja" -t írtam


wmarywu

Akkor miért van itt ez a hears?!!!! Sosem hallottam , láttam, használtam ezt!


csabca3

Nem, az ,,he listens“ mert azt nem kérdezte hogy mit hallgat.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.