1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is too tired."

"He is too tired."

Překlad:Je příliš unavený.

March 6, 2017

16 komentářů


volyne_Dita

Co je špatně na překladu: Je také unavený.?


Zdeka985336

He is too tired = Je příliš unavený. He is tired too = Je také unavený. https://www.helpforenglish.cz/article/2014032101-udavani-mnozstvi-pomoci-too-a-enough


Matejji

Proč nejde: On je tak unavený


jamrk

přeložil jsem jako: je velmi unavený. Není tento překlad možný, proč?


KAHHAN

A co veta. Je zcela unaveny?


MaIK2t

A proc ma tedy v nabídce u slova "too" moc,prilis,take-kdyz mi to pak neuzna?


Pavel221503

He is tired too ... On je unaven také.


SantlerovK

Proč nemůže být hodně unavený?


podvojin

Je velmi unavený- neni spravne. Tak to tedy... je treba doplnit.


Zdeka985336

Too neznamená velmi. Velmi je very. Too je také nebo příliš. Záleží na jakém místě ve větě se nachází. Viz komentáře výše.


DragonVia

Proč nejde - on je moc unavený?


Jra68962

On je tak unavený.


Zdeka985336

He is so tired.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.