Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He is too tired."

Překlad:Je příliš unavený.

před 1 rokem

11 komentářů


Matejji

Proč nejde: On je tak unavený

před 6 měsíci

volyne_Dita

Co je špatně na překladu: Je také unavený.?

před 10 měsíci

Zdeka985336

He is too tired = Je příliš unavený. He is tired too = Je také unavený. https://www.helpforenglish.cz/article/2014032101-udavani-mnozstvi-pomoci-too-a-enough

před 4 měsíci

jamrk

přeložil jsem jako: je velmi unavený. Není tento překlad možný, proč?

před 1 rokem

KAHHAN

A co veta. Je zcela unaveny?

před 1 rokem

MaIK2t

A proc ma tedy v nabídce u slova "too" moc,prilis,take-kdyz mi to pak neuzna?

před 11 měsíci

Pavel221503
Pavel221503

He is tired too ... On je unaven také.

před 4 měsíci

SantlerovK

Proč nemůže být hodně unavený?

před 5 měsíci

podvojin

Je velmi unavený- neni spravne. Tak to tedy... je treba doplnit.

před 1 měsícem

Zdeka985336

Too neznamená velmi. Velmi je very. Too je také nebo příliš. Záleží na jakém místě ve větě se nachází. Viz komentáře výše.

před 1 měsícem

DragonVia

Proč nejde - on je moc unavený?

před 1 týdnem